1.632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

hjælp kanin kradser og brummer hjælp kanin kradser og brummer

min han kanin pippe kradser ud efter mig hvis jeg kommer få tæt på så jeg ikke kan give den mad nogle gange lykkes det at give ham mad ellers får den et æble og kras. ved ikke hvad der er galt med ham nogle gange brummer han også. det har stået på i nogle dage ved ikke hvad jeg skal gøre

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp kanin kradser og brummer
  • #2   12. apr 2014 det kan godt være jeg ved ikke hvor gammel han er.

• #5   12. apr 2014 her smiley

profilbillede
  • #7   12. apr 2014 han er lige begyndt

• #9   12. apr 2014 Måske har han smerter, eller føler sig utilpas ved dig. - hvor lang tid har du haft ham?

• #10   12. apr 2014 10 måneder cirka

• #11   12. apr 2014 det kan godt være min moster sagde også måske at han har smerter

• #12   12. apr 2014 kommer han ud og løbe hver dag?
    hvad race er han?
    hvilket bur har han?

• #13   13. apr 2014 sårdan ser hans bur. jeg ved ikke hvorfor en race han er. nej det gør han ikke men han er heller ikke tam. han kommer kun ud i sit løbegråd ved buet.

profilbillede
  • #14   13. apr 2014 Dette bur kan jeg regne mig til er ret lille i forhold til hans størrelse, specielt når han er en stor kanin. han kan være stresset over for lille bur, og at han ikke kommer ud for stærker det kun.
    Altså hvad vil du have svar på for du ved han måske har smerter, hva så med en tur til dyrlægen?
    Du ved han ikke er tam, hva så med at få skåle der kan hænge på buret? så er du ikke inde på hans territorium..

• #15   13. apr 2014 Jeg tror det skyldes smerter, hvis han på den måde ikke vil røres eller ikke vil have dine fingre ned i hans bur. Tag og hold øje med ham, eller tag til dyrelægen. smiley

• #17   13. apr 2014 Team-L-L det er jo at tvinge ham? dette er ikke en løsning, men en "gemmer" til problemet. Man skal tage hånd om problemet.
    Min kanin var også aggressiv i perioder, men nu hvor hun har adgang til løbergård i mindst 7 timer om dagen er hun en glad kanin der ikke har bidt mig siden sidste sommer

• #18   13. apr 2014 vil prøve og sete ham om på vores terase så han kan gå ude og se om det hjælper ellers er det en tur til dyrlængen smiley

• #19   13. apr 2014 Jeg forestiller mig IKKE, at en ung kanin med så pæne, klare øjne har smerter. Til gengæld vil du, når du kommer ovenfra - uanset din størrelse - virke ualmindelig stor og måske gøre ham utryg. Min løsning ville være at lave et bur, der var hævet mindst 60 cm over jorden - og så have et bord med et tæppe på til brug, når du skal kæle med ham.
    Så skal I nok finde ud af det !

P.S. Alle herinde ved, at jeg ikke ligefrem ligger næsegrus for mindre "løbegårde", og trapperne kan stresse kaninerne - og der er ligefrem set sprængte korsbånd hos kaniner, der er gledet på sådanne trapper.

• #22   13. apr 2014 Team-L-L du kan ikke samligne kaniner med hverken heste og hunde. For at kunne gøre sådan uden at tvinge dyret, skal dyret have tillid til dig, og hvis din kanin kradser og brummer har den IKKE tillid til dig.

BTW så bliver den metode kun brugt for at dyret ikke skal se det farlige, hvilket beroliger dem, men det virker IKKE beroligende på hunde, da de fra naturens side gerne vil følge med i hvad der sker.

• #24   14. apr 2014 Team-L-L
    Du kan IKKE samligne en hest med en kanin... Hesten har ret svært ved at komme ned i en kaninhule.. -.-" men fint bliv du bare ved med at tvinge din kanin, jeg synes bre ikke du skal råde andre til det, for det er IKKE en løsning..

• #26   15. apr 2014 Du kan jo netop ikke samligne dem.. Jeg ved jeg har ret så jeg giver ikke op..
    Dog har du nu trådt min grænse ved at kalde mig mærkelig og dum, så held og lykke med den udstemme du lige har fået.

• #31   15. apr 2014 Team-L-L jeg udtalte mig om din tekst. Jeg gider ikke det her mere, har du mere at brokke dig over som du ikke forstår ved det jeg skrive bedes du kontakte mig i PB for så kan jeg forklare dig hvorfor det ikke har den samme effekt.

Btw så ville du sammenligne hest med kanin.. "Hvad er det for noget lort du kommer ud med .
    men kan samligne alle dyr bare på for skille måder"
    tænkt før du skriver, for du har lige modsagt dig selv..
    Over and Out

• #34   16. apr 2014 Team-L-L bare fordi man har haft dyr hele sit liv betyder det ikke man ved en masse om dem. Jeg har selv ejet og redet ponyer i snart 8 år haft hund siden jeg var 3 år. Haft kat før jeg blev født osv.
    Og nej det virker ikke på alle dyr.. Du kan jo heller ikke få et menneske der ikke stoler på dig til at gå over en planke med bind for øjnene hvorefter personen skal falde baglæns ned mens du griber. Det kræver Tillid det samme med dyr...

Men som sagt må du med glæde tving din kanin, jeg er ligeglad, for jeg ved min ninus har det bedst UDEN at blive tvunget til noget som helst.

• #36   16. apr 2014 Så du begyndte simpelthen på dyrlægeuddannelsen som 15 årig?
    BTW så er der kun omkring 5 timer sat af til kanin og gnaver, så det er ikke den store erfaring man får med det, samt så hører det ikke inde under det at være dyrlæge, men træning og fysioterapi.

• #39   16. apr 2014 god nok tidligt du startede den uddannelse... Ikke kan tage din mening? jeg kan sagtens tage din mening, men kan ikke finde meningen i de ting du siger, derfor stiller jeg spørgsmålstegn, men får ingen svar så må spørge og prøve at få en forklaring.

Jeg er skam den voksne her, for jeg kan sagtens se hvad du skriver, og kan sagtens finde ud af at forklare hvad jeg mener. Men jeg vil IGEN stile pørgsmålstegn ved din uddannelse, for det er altså IKKE muligt at starte som 15 årig. Jeg er selv 15(16 imorgen) og jeg går stadig i niende.

• #40   16. apr 2014 Så du har også taget dyrepasser uddannelsen?

• #42   16. apr 2014 Ja ja tag for det sidste ord. Dejligt når jeg ved jeg har ret også får min vilje fordi jeg har gode argumenter og buster folk! Love it! smiley

• #44   16. apr 2014 Så siger vi det smiley

• #47   17. apr 2014 Måske skulle I drikke en kop kaffe eller spise nogle påskeæg sammen ? Det ville højne debatniveauet .

• #49   17. apr 2014 Team-L-L så har vi da noget tilfælles smiley Jeg spiser nemlig heller ikke chokolade eller drikker kaffe xD

Kommentér på:
hjælp kanin kradser og brummer

Annonce