598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp agrassiv kanin Hjælp agrassiv kanin

ja det er nu lidt over en uge siden min kanin er kommet af med hendes unger men nu er hun bare blevet så bur argrassiv vær eneste kan jeg rører hende halm osv grynter hun og bider og kradser og hun pejer at være så sød og rolig når men gør det ene og det andet i buret og det er ik små nap hun bider til hun bed mig så hårdt i dag jeg blev blå men jeg er jo ik bange for hende så jeg bliver bare ved håber i kan hjælpe mig hilsen herfra og tak på forhånd smiley og håber i forstår den lange besked

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp agrassiv kanin
  • #1   4. okt 2011 Det lyder som om at du overskrider hendes grænser ret meget. Det er ikke sjovt med en aggressiv kanin, men hendes hormoner kører sikkert helt vildt pga. at hun har haft unger, og samtidig gør du det ikke nemmere for hende når du ikke accepterer at hun siger fra :-)..

Hvor gammel er hun?

• #2   4. okt 2011 hun er 8 måndeder men bliver 9 i denne månede smiley

• #3   4. okt 2011 må jeg spørger om noget når kanin har fået unger er det nomalt at de ik kan holde sig så længe oplever at hun tisser meget hurtig når jeg har i min seng så skal jeg kun have hende ude i 15 minutter så ender med hun tisser i min seng men det gjorde hun ik før hun fik unger

• #4   5. okt 2011 det kan være hun har en blærebetændelse det er slet ikke unormalt hos kaniner, det skal du have undesøgt hos dyrelægen

du skal ha en prøve med, det er ikke så svært når du siger hun tisser så meget, så sæt hende i et bur med en plastikpose i, når hun har tisset suger du det op i en lille sprøjte og tager det med til dyrelægen

Kommentér på:
Hjælp agrassiv kanin

Annonce