382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kanin i lejlighed? Kanin i lejlighed?

Som skrevet i min anden tråd, skal vi have kanin i vores lejlighed. smiley
Planen er at han kommer til at have hele lejligheden at rende rundt i. Mit problem er at vi ingen have har!

Der ligger dog en park lige over for vores lejlighed, hvor jeg så har overvejet at gå ture med ham, da han er fuldt ud styrbar i selen.
Her er der så et andet problem: Der er tit fritgående hunde i parken, som sikkert synes sådan en kanin ville smage super godt.
Ville i turde at gå med den i sele?

Jeg har også en løbegård hjemme ved min mor, som jeg jo kunne tage med og stille op derover og så bare pakke den sammen når vi går igen. Men kan jeg tillade mig det? Jeg ejer jo ikke parken og den hører ikke med til lejlighederne.

Hvad ville i gøre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin i lejlighed?
  • #1   10. mar 2014 Hvorfor er det et problem I ikke har nogen have?
    Jeg har selv fritgående kanin i en lejlighed. Han kommer ikke ud og bliver luftet. Dels har jeg ingen steder til rådighed og dels så får han som regel dækket sit motions- og aktiveringsbehov ved at gå frit.
    Jeg ville ikke selv turde have kanin med i sele blandt hunde. F.eks. vores egen familiehund (der bor hjemme ved mine forældre) har et uhyre stort jagtinstinkt og kan ikke være i nærheden af min kanin..

• #2   10. mar 2014 Jeg har bare været vandt til at have kaniner udenfor et par gange i ugen, og ville synes det var synd at den ikke fik mulighed for det mere, når den nu også er vandt til det. smiley Jeg tror for det meste at det er en vanesag, både for mig og for kaninen.

• #4   10. mar 2014 Det er nemlig også det jeg tænker at jeg ville gøre Rabbit, og så bare være opmærksom på hundene hele tiden og være klar til at tage kaninen op. Det burde jo ikke skabe det store problem så

• #5   10. mar 2014 Bare husk at tænke over om det stresser kaninen..

• #7   10. mar 2014 Selvfølgelig Von Fancy, det er jo klart smiley Men kan se direkte over i parken fra vinduet, så det er jo bare at gå derud når der ikke er nogle hunde smiley

• #8   10. mar 2014 Det er jo fint Stald -(Rabbit Sweetie)-
    Nu var det også generelt ment. Jeg tvivler på alle kaniner finder det lige ustressende at komme på ukendt territorier der lugter fremmed og så blive samlet op hver gang der kommer et rovdyr forbi - derfor min kommentar om at have øje for den del også.
    Jeg går naturligvis ud fra enhver gør hvad de finder bedst for deres kanin smiley

Kommentér på:
Kanin i lejlighed?

Annonce