Kanin i lejlighed? Kanin i lejlighed?
Som skrevet i min anden tråd, skal vi have kanin i vores lejlighed.
Planen er at han kommer til at have hele lejligheden at rende rundt i. Mit problem er at vi ingen have har!
Der ligger dog en park lige over for vores lejlighed, hvor jeg så har overvejet at gå ture med ham, da han er fuldt ud styrbar i selen.
Her er der så et andet problem: Der er tit fritgående hunde i parken, som sikkert synes sådan en kanin ville smage super godt.
Ville i turde at gå med den i sele?
Jeg har også en løbegård hjemme ved min mor, som jeg jo kunne tage med og stille op derover og så bare pakke den sammen når vi går igen. Men kan jeg tillade mig det? Jeg ejer jo ikke parken og den hører ikke med til lejlighederne.
Hvad ville i gøre?
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Jeg har selv fritgående kanin i en lejlighed. Han kommer ikke ud og bliver luftet. Dels har jeg ingen steder til rådighed og dels så får han som regel dækket sit motions- og aktiveringsbehov ved at gå frit.
Jeg ville ikke selv turde have kanin med i sele blandt hunde. F.eks. vores egen familiehund (der bor hjemme ved mine forældre) har et uhyre stort jagtinstinkt og kan ikke være i nærheden af min kanin..
sep 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 29 Svar: 160
sep 2013
jun 2010
sep 2013
jun 2010
Nu var det også generelt ment. Jeg tvivler på alle kaniner finder det lige ustressende at komme på ukendt territorier der lugter fremmed og så blive samlet op hver gang der kommer et rovdyr forbi - derfor min kommentar om at have øje for den del også.
Jeg går naturligvis ud fra enhver gør hvad de finder bedst for deres kanin
Kanin i lejlighed?