{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Kanin fælder {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min ene kanin fælder helt vildt! Jeg børster ham hver dag, men alligevel falder der hele tiden store totter af. Synes han har mistet lidt energi (klart når han fælder så meget) men tænker så, om der er noget tilskud af en art man kan give ham? Han får selvfølgelig hø ad libitum, og så får han dagligt urter (tørrede persillestilke, tørrede brændenælder osv.) tror i det vil hjælpe at give ham lidt lucerne også?

Venlig hilsen
Katja & Bobby smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin fælder
  • #1   4. mar 2014 Så vidt jeg har hørt skulle persille (Frisk, ved ikke med tørret, men det ville ikke undre mig) gøre sådan så fældningen overstås hurtigere.
    Ananas indeholder nogle enzymer, der er med til at nedbryde hårbollerne i maven, så det kan man med fordel give. Dog ikke ananas juice! Frisk ananas eller hjemmepresset ananas saft. Min egen gider ikke spise ananas, men hvis jeg presser noget saft ud over en smule havregryn, så ryger det ned smiley

Om lucerne vil hjælpe skal jeg ikke kunne sige smiley

• #4   5. mar 2014 Et af de største problemer omkring stærk fældning er dannelse af hårboller, som griber forstyrrende ind i fordøjelsen. Det sker ikke hos vllde kaniner, idet de æder en masse saftigt foder.
    Det må vi også leve op til i vores pasning af kaninerne, inden vi griber til specialprodukter og evt. medicin.

• #5   10. mar 2014 Okay, tak for hjælpen alle sammen smiley han får dagligt meget grønt, men har givet ham bl.a. persille og agurk, synes det har hjulpet lidt smiley det kan også bare være mig der er for pylret, men har aldrig haft en kanin der fælder så meget, og ingen af mine andre gør det... smiley

Kommentér på:
Kanin fælder

Annonce