1.149 visninger
|
Oprettet:
Fælder - Kanin {{forumTopicSubject}}
Halløjsa skønne mennesker
Min inde kanin er begyndt at fælde helt ekstremt. Så meget at hårene flyver rundt og de er et helvede i ansigtet ( )
Er det ikke ret sent at hun fælder ? Og så så meget ?
Kan jeg gøre noget for at afhjælpe det ? Bl.a fordi jeg synes hendes pels er blevet lidt tør..
sep 2013
Følger: 37 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
Er din kanin blevet flyttet rundt? Hvordan føles hendes hår? Og hvordan tør?
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 66 Gnavere: 6 Svar: 642
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 47 Svar: 56
Men vi har tit siddet bare og pillet en masse hår af, mens hun er blevet nullet eller har spist. Sådan kan man nemt fylde en skål eller lignende. Det er helt klart den bedste måde efter min mening. En ganverkam, eller hvad de hedder, bliver fyldt med det samme, og lader man det stå til, så er der jo bare hår over det hele
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 61
Jeg nulre hende får at få hårene af
Normalt føles hun blød. Faktisk som de kanin skin man kan købe i nogle forretninger, men nu er håret mere tørt og trist.. Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Hun kunne godt bruge en omgang balsam
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Man kan give persille, da det skulle få fældningen til at forløbe hurtigere, og så kan man give ananas, da det er nogle enzymer i, der hjælper med at løsne hårbollerne
Min egen er ikke selv altid lige vild med ananas, så jeg gjorde det, at jeg pressede noget ananassaft ud over en smule havregryn og gav ham det, og det spiste han med glæde
Men ellers så børst, børst børst!
dec 2012
Jeg mangler i forvejen inspiration til hvad jeg kan give hende at spise, udover standarten der kan findes overalt på nettet, så det skal prøves
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
dec 2012
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 66 Gnavere: 6 Svar: 642
dec 2012
Jeg synes hun fælder liiige lovligt meget. Det er som om hun mangler en hel stribe hår langs rygraden. Når hun bare sidder, så kan jeg se hende hvide underpels..
Fælder de så meget ?
dec 2012
Hold nu Fast hvor er det vildt !! Har hevet så meget hår af hende idag, at jeg kunne lime en helt ny kanin sammen af det..
Hvis ikke det var fordi hun allerede har groet ny pels under det der falder af, ville hun snart være skaldet..
Fælder - Kanin