{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Fælder - Kanin {{forumTopicSubject}}

Halløjsa skønne mennesker smiley

Min inde kanin er begyndt at fælde helt ekstremt. Så meget at hårene flyver rundt og de er et helvede i ansigtet ( smiley )

Er det ikke ret sent at hun fælder ? Og så så meget ?

Kan jeg gøre noget for at afhjælpe det ? Bl.a fordi jeg synes hendes pels er blevet lidt tør..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælder - Kanin
  • #1   12. nov 2013 Hmm min kanin mangler stadig at fælde noget hår på numsen.
    Er din kanin blevet flyttet rundt? Hvordan føles hendes hår? Og hvordan tør?

• #2   12. nov 2013 de fleste kaniner fælder lige i øjeblikket smiley

• #3   12. nov 2013 Vores er næsten lige blevet færdig (Også indekanin), og det er et helvede smiley
    Men vi har tit siddet bare og pillet en masse hår af, mens hun er blevet nullet eller har spist. Sådan kan man nemt fylde en skål eller lignende. Det er helt klart den bedste måde efter min mening. En ganverkam, eller hvad de hedder, bliver fyldt med det samme, og lader man det stå til, så er der jo bare hår over det hele smiley

• #4   12. nov 2013 Heh.. Nok bare mig der er fjollet så.. Synes bare det kom meget pludseligt, og sent, og der er bare hår overalt i luften. Meget værre end hundehår.. smiley

Jeg nulre hende får at få hårene af smiley

Normalt føles hun blød. Faktisk som de kanin skin man kan købe i nogle forretninger, men nu er håret mere tørt og trist.. Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Hun kunne godt bruge en omgang balsam smiley

• #5   12. nov 2013 Min fældede for hvad en måned siden (Han er også indekanin) og jeg havde hår i øjne, øre, næse og mund konstant, og især når jeg rensede hos ham!
    Man kan give persille, da det skulle få fældningen til at forløbe hurtigere, og så kan man give ananas, da det er nogle enzymer i, der hjælper med at løsne hårbollerne smiley
    Min egen er ikke selv altid lige vild med ananas, så jeg gjorde det, at jeg pressede noget ananassaft ud over en smule havregryn og gav ham det, og det spiste han med glæde smiley

Men ellers så børst, børst børst! smiley

• #6   12. nov 2013 Ananas må prøves smiley

Jeg mangler i forvejen inspiration til hvad jeg kan give hende at spise, udover standarten der kan findes overalt på nettet, så det skal prøves smiley

• #7   12. nov 2013 Ananas skal bare gives i begrænsede mængder, husk det smiley

• #8   12. nov 2013 Yep yep smiley Frugt for kaniner er som slik for voksne har jeg lært smiley

• #9   13. nov 2013 Persille og div andre urter må de få meget af smiley

• #10   13. nov 2013 Jeg må lige spørge:

Jeg synes hun fælder liiige lovligt meget. Det er som om hun mangler en hel stribe hår langs rygraden. Når hun bare sidder, så kan jeg se hende hvide underpels..

Fælder de så meget ?

• #12   21. nov 2013 Jesus.. Jeg troede Filippa fældede meget da jeg skrev denne tråd, men jeg er blevet klogere..

Hold nu Fast hvor er det vildt !! Har hevet så meget hår af hende idag, at jeg kunne lime en helt ny kanin sammen af det..
    Hvis ikke det var fordi hun allerede har groet ny pels under det der falder af, ville hun snart være skaldet..

Kommentér på:
Fælder - Kanin

Annonce