452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Unger Unger

Hej alle sammen.. Min kanin skal parres om ikke længe og jeg står lidt i et dilemma, hvor vidt jeg skal lade hende stå "inde" mens hun har unger, eller jeg skal tage hende ud.
Jeg har et bur til udenfor hvor der er et hus og så kan de løbe ud i en løbegård. Overvejer at sætte hende der da det er der hun er om sommeren og synes det måske ville være synd hvis hun skal gå inde en månede nu og så når unger kommer skal hun jo blive der yderligere 3-4 uger ..
Så mit spørgsmål er om ungerne godt kan klare at være ude når de kommer om 1 månede smiley
Moren kan godt da hun er vant til at stå på et høloft hvor vandet fryser til is om vinteren, så der er koldt. Det ikke noget problem med mor men er det det med ungerne? smiley
På forhånd tak for svar

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unger
  • #2   2. mar 2014 Hvorfor skal hun kun gå der yderligere 3-4 uger kun pga. ungerne? Der skal hun da blive med dem i 8 uger, medmindre jeg har misforstået dig?

Jeg har taget dem af mine som skal have kuld indenfor, dels pga. kulden (De første kom ind da der var frost) og så også ligeså meget fordi - det er så hyggeligt at ha' ungerne hvor vi er smiley Så vi kan hygge om dem.

• Ronja L
    Ronja L Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 7
    #3   2. mar 2014 Hej jeg har et problem jeg har en kanin hun har ikke haft unger før og skal der med måske have sit første kuld hun er over 2 år kan det være farligt

• Ronja L
    Ronja L Tilmeldt:
    mar 2014

#5   2. mar 2014 Ja men hvad kan der ske med kaninen

• #7   2. mar 2014 Det jeg mener med 3-4 uger er at de første 3 uger må man ikke røre ved ungerne, da de bare ligger og blive store(man må selvfølgelig godt for hurtig lige at tjekke dem). Så hvis jeg lader hende stå indr med ungerne så kan jeg ikke flyttte dem ud før de er ca 4 uger.. og symes det ville være synd at lade hende være inde i maj når det er så varmt..

• #8   2. mar 2014 Jeg synes du skal stille hende der hvor hun kan få allermest fred og ro om det så er udenfor eller inde smiley

Du kan vel altid lukke dem udenfor i løbegård i nogle timer hver dag når de først er blevet gamle nok til det? smiley

• Ronja L
    Ronja L Tilmeldt:
    mar 2014

#9   2. mar 2014 Hvad kan der ske med kaninen siden du siger det er farligt

• Ronja L
    Ronja L Tilmeldt:
    mar 2014

#10   2. mar 2014 Er der store chancer for at hun dør nu hvor du siger i værste tilfælde men kan hun blive syg af det og nej du er slet ikke led

• Ronja L
    Ronja L Tilmeldt:
    mar 2014

#12   2. mar 2014 Okay men det er fordi der er noget der hedder byggelegepladsen der hvor jeg bor og der avler de lige så snart deres unger er store så avler de igen men kan det skade og prøve bare engang

• #15   3. mar 2014 Vil gerne se dokumentation for de 20 %

Kommentér på:
Unger

Annonce