{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.122 visninger | Oprettet:

Kanin med på farten - løsning! {{forumTopicSubject}}

Hej gnavergalleri !

Jeg har tidligere oprettet et emne omkring det at have kaninen med på ferie og hvor vidt det var en god idé eller ej. Han er løsgående kanin, men ville skulle være i en transportkasse når han ikke er under opsyn og om natten. Tænkte jo at det var lidt synd at han skulle sidde i sådan en kasse i flere timer, men at sådan måtte det være hvis jeg f.eks. skulle have ham med i sommerhus ell. lignende. Men så kom jeg på en fantastisk idé! Som jeg gerne vil dele med jer, hvis I tit har kaninen med på farten.

Jeg vil købe mig et hundebur! Sådan et som det her http://www.anthons.dk/shop/hundebur-icrate-1-17446p.html

Det er åbent og lyst, fremfor en normal transportkasse der er helt lukket til. Han vil kunne have hans toilet i det, og hans mad og vand. Det er i mine øjne den helt perfekte løsning - så kan lågen bare stå åben så han kan hoppe ind og ud som han vil, ligesom han gør herhjemme. Sådan et bur kan fås i mange størrelser, så der er noget til enhver smag og til enhver størrelse kanin.

Jeg ville bare dele min idé med andre! Sig gerne hvad I synes om det - jeg er jo måske den eneste der synes det er genialt smiley

God bagjul, håber I kom godt ind i det nye år!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin med på farten - løsning!
Kommentér på:
Kanin med på farten - løsning!

Annonce