1.667 visninger
|
Oprettet:
Kanin - Vandskål i indendørsbur? {{forumTopicSubject}}
Hej GG
Der må være andre end mig med inde kaniner i tremmebure, som bruger vandskåle.
Hvad gør I for at få skålen til at sidde langt nok nede?
Mine kaniner har de grønne Stjerneskåle fra Benie, og de er nød til at sidde på 4.nederste vandrette 'tremme', før de kan være der, hvilket jeg synes er en smule højt for mine små vædderbamser.
Råd modtages meget gerne!
apr 2010
Følger: 121 Følgere: 120 Gnavere: 1 Svar: 252
Ellers vil jeg tro at gode råd er dyre, jeg har to vandskåle hos min, en i keramik som så står på en flise fordi han ellers fylder den med spåner(!) og så en oppe på huset. (billede)
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Mht. vandskålene har jeg været helt derude, hvor jeg gik med overvejelserne om boremaskine og diverse lappeløsninger, men et splinternyt bur vil jeg alligevel ikke risikere at ødelægge fuldstændigt.
Flasker er jeg nemlig ikke interesseret i, så et eller andet må jeg altså have arrangeret
apr 2010
Min han kan ikke finde ud af at drikke af en flaske, og mine dyr har altid drukket mere vand når de har haft vandskåle end når de har haft flasker
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Mht. mængden, de drikker, er det nemlig også min oplevelse, at kaninerne ikke orker at sidde og sutte på en metaltud og derved ikke får nær så meget væske, som de ellers burde. Og så er det jo bare mere naturligt for dem at drikke af en skål. Vilde kaniner har vist aldrig prøvet en vandflaske
apr 2010
Du har ret Min han kan godt drikke halvdelen af den grønne skål på en nat (og jeg vil tro der kan være 250 ml der i) men han ikke bare spiser, men æder hø så jeg kan godt forstå hvis han bliver tørstig xD
Kanin - Vandskål i indendørsbur?