{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Hvor meget mener i kaniner skal ud? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes, at der er stor forskel på hvor meget folk mener at kaniner skal ud hver dag. Hvad synes i er min. Pr. Dag/uge? Hvor lang tid? Og hvor stor løbegård?
Jeg synes at de skal ud hver dag i min. To timer. smiley

Dette er ikke et emne hvor man skal hakke ned på hinanden og blive sure på hinanden... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget mener i kaniner skal ud?
  • #1   4. nov 2013 Jeg har mine ude så tit jeg har mulighed for det smiley
    Normalt er hver af kaninerne i løbegård i alt fra 30 min. til 5 timer afhængig af vejret.
    Hannerne løber løs i haven ca. hver anden dag og så i sele nu og da. Hunnerne er i sele hver anden dag.

Og så bliver alle kantinerne selvfølgelig kælet med smiley
    Jeg kan ikke sige hvor lang tid folk skal have deres kaniner ude. Det kommer an på kaninen, men også på dens burstørrelse.

• #2   4. nov 2013 Kantinerne=kaninerne

Min iPad driller lidt smiley

• #3   4. nov 2013 Nu har jeg ikke kaniner, men min helt genrelle holdning er, at dyr skal motioneres i forhold til deres motionsbehov, og i forhold til hvor gode bure e.l. de befinder sig i til daglig.
    Render en kanin på friland, kan jeg f.eks. helt ærligt ikke se nogen grund til at den kommer ekstra ud.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #4   4. nov 2013 Det kommer an på kaninen og dens bur/omgivelser.

To af mine har 6 m2 og de kommer sjældent ud.
    Min anden "dværgkanin" har et bur på 120*50 og han kommer ud mindst 6 timer dagligt. (eller, hans bur står åbent så han selv kan hoppe ud og ind)

• *MT *
    *MT * Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 8
    #5   4. nov 2013 Om sommeren er mine ude døgnet rundt og om vinteren 5-6 timer ( i rette bure med løbegårde på) enten udenfor eller i stalden hvor der er lavet løbegårde til dette smiley

Jeg bruger fx. disse hønsehuse, men om vinteren er alle i stalden smiley

profilbillede
  • *MT *
    *MT * Tilmeldt:
    aug 2013

#6   4. nov 2013 Og sådan ser det ud for nogle i stalden:

profilbillede
  • *MT *
    *MT * Tilmeldt:
    aug 2013

#7   4. nov 2013 Og sådan går mine Hermelinere i haven om sommeren (løbegården der er sat på er 216 cm) smiley Til stor glæde for en af vores hvalpe smiley

profilbillede
  • #8   4. nov 2013 Det er meget forskelligt hvor meget mine er ude. Lige pt. Når det regner så meget, så er de ikke så meget udenfor som de er om sommeren. Så hvis det regner, kommer de ind i min kæmpe udestue og rende rundt. Men normalt er de ude alt mellem en halv time til 10 timer. Det afhænger meget af vejret og hvor meget tid der er til at holde øje med dem. Jeg både går i sele med mine, løbegård eller frit i haven eller udestuen. Jeg har det bedst med at have gået tur med dem ca 1-3 gange km ugen, og at de har løbet frit ca 1-2 gange om ugen også.

Min mening er at de skal ud mellem 3-7 dage om ugen.

• #9   4. nov 2013 Interessant at høre hvad I maner smiley Min holdning er nogenlunde det samme:)

• #10   5. nov 2013 Hej Emma.
    Mine kaniner, har masser af plads og kommer ikke ud i en anden løbegård.
    Men jeg går aftentur om sommeren med dem, og her om vinteren handler det bare om en masse grene, rør, huller, små bakker af jord og ja alt muligt til at motionere dem smiley

Kommentér på:
Hvor meget mener i kaniner skal ud?

Annonce