{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

stresset!*kanin* {{forumTopicSubject}}

min kanin virker stresset hvis jeg snakker med hende, altså aer hende. skal jeg lade hende være og gå som kigge på kanin eller bliver hun ensom af det? hendes bur er ikke stort nok til 2 kaniner så hun kan ikke få en kammerat.. er virkelig ked af det for vil ikke se hende stresset, kun se hende have det godt smiley
skal snart have marsvin, ville det hjælpe hvis dde ind imellem blev sat i en indhegng vedsiden af hende, s de kan se og snuse til hinanden, så hun fornemmer hun ikke er helt alene i verden? eller hvad skal jeg gøre?

min mor nægter at jeg må få en kanin mere smiley så heller ingen kammerat i et bur ved siden af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stresset!*kanin*
  • #1   28. sep 2013 Jeg tror vi må have lidt mere info for at kunne hjælpe dig smiley

Hvor længe har du haft hende
    Hvor gammel er hun
    Hvor Hvornår startede det?
    Hvordan er hun siden du syntes hun virker stresset
    Hvor står hun ude/inde oppe/nede
    Hvordan er din rutine med hende.

Er sikker på du for nogle gode svar hvis der kommer lidt mere info smiley

• #3   28. sep 2013 Hvor længe har du haft hende
    jeg har haft hende i lidt over et år.
    Hvor gammel er hun
    hun er lidt over 1 år.
    Hvor Hvornår startede det?
    for et par måneder siden da jeg enelig fik hende vænnet af med at bide.
    Hvordan er hun siden du syntes hun virker stresset
    hun farer frem og tilbage, bliver skræmt over den mindste lyd, samt så angriber hun når min mor skal fodre hende.
    Hvor står hun ude/inde oppe/nede
    hun har en indhegning, som er gravet ned. indhegningen er 2*1,5 m smiley
    Hvordan er din rutine med hende.
    kommer hjem fra skole, går ind så hun får ro til at spise, kommer ud igen 30 minutter efter og tjekker om hun er færdig, er hun det gør jeg rent, giver rent hø, og sætter mig evt ned til hende og nusser hende, eller giver hende en godbid, mens hun bliver nusset. jeg nusser hende til hun selv hopper væk, eller hun brummer. hun får ofte en gulerod eller noget persille bundet op så hun skal lave oget for at få fat i det. og nr hun så har sagt stop går jeg ud, og sætter mig(hvis græsset er tørt) på græsset og kigger på hende, evt. nusse hende gennem hegnet.

• #4   28. sep 2013 Elsebet hende bur er om sagt en indhegning med et 2 etagersbur fra harald nyborg indeni.
    bur: 100*50*49 tro jeg nok, men ihvertfald 100 cm lang smiley
    indhegning: 1,5*2*70(30 cm nede under jorden)

• #5   28. sep 2013 Her er hendes bur smiley

profilbillede
  • #7   29. sep 2013 elsebet hvis jeg lukkr hende inde i det gnaver hun og rykker i lågen for at komme ud, så tror ikke det vil hjælpe, og før hun havde den stre løbegård der er gravet ned havde hun en løbegård lavet af noget hegn, som hun havde før det begyndte så tror kke det er det smiley

• #8   29. sep 2013 ved godt bureet ikke ser for godt ud på over etagen, men hun havde ramt pænt meget ved siden af hendes toilet, også havde hun væltet sin skål -.-"

Kommentér på:
stresset!*kanin*

Annonce