{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Overgang til andet foder problemer *hamster* {{forumTopicSubject}}

Hej søde Gg'ere

Jeg har to hamstre, og de fik müsli da jeg fik dem, og har så villet køre dem over på Hamster Complete, og har som man skal gradvist øget delen af hamster complete og skåret ned på müslien, men problemet er at de lader pillerne ligge og blot spiser müsli foderet - har gradvist øget det de sidste 2-3 uger, men de lader stadigvæk pillerne være, så er i tvivl om jeg simpelthen bare skal tage müslien fra dem og håbe på at de spiser pillerne.

Mvh. Safiya

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overgang til andet foder problemer *hamster*
  • #1   22. sep 2013 Det kan tage lang tid at vænne en hamster fra mere "farverigt" foder, som hamsteren kan sortere i, til foder som hamster complete. Nøjagtigt som os selv - vi foretrækker også at kunne vælge mellem forskellige retter aftensmad, fremfor at spise pasta med kødsovs HVER aften.

Müslien indeholder foderstykker med forskellig smag, hvorimod Complete smager af det samme. Jeg ville forsøge at fjerne müslien fra buret smiley

Da jeg havde tamrotter gik der 2-3 dage før de ville spise Altromin (også et komplet-foder), selvom jeg ikke tilbød dem andet. smiley

Kommentér på:
Overgang til andet foder problemer *hamster*

Annonce