1.146 visninger
|
Oprettet:
Aflivning hos dyrlæge (ørkenrotte) {{forumTopicSubject}}
Hej.
Nogen herinde der har fået deres ørkenrotte aflivet hos dyrlægen og som kan fortælle mig hvordan det foregår?
Jeg kan på ingen måde gøre det selv, så ingen behøver at komme ind på dette.
Tak på forhånd.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
jul 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 10 Emner: 23 Svar: 586
apr 2010
jul 2012
De to ting kan ikk samlignes..
Og det er synd! Det faktisk rigtig synd og desuden er det bare rotte..
At udsætte den får at komme med til dyrlægen og så stikkes.. Jo det er synd.. Det kun fordi man har ondt af sit eget ego.. Måske Burte man tænke mere på dyret end eb selv..
Bare til Info så skal min hund skydes når han engang skal aflives;)!
Og ja jeg får en anden til det men jeg kigget da på.. Mit dyr skal aldrig være alene når det skal afsted.. Men.. Dyrlægen er da hvis oss en "anden"
apr 2013
jul 2012
apr 2010
de fleste er med til aflivningen af deres dyr og JO din hund og hende ørkenrotte kan sammenlignes for lige så høj du elsker din vaps lige så højt kan hun elske sin ørken rotte.......
tror virkelig du skal lærer og se på andre mennesker i stedte for at være så snæversynet
jul 2012
Nej det kan ikk sammenlignes.
Jeg har overhoved intet sagt om at hun ikke skulle elske sin ørkenrotte! Men siger blot at det mere synd for den at slæbe den med til dyrlæge end give den en sving tur ned i jorden..
Jeg ikke snæversynet, men det er du .. Ved du overhoved hva det betyder ?;)
apr 2013
Jeg er fuldstændig enig med Ilder-mor
jul 2012
Wow igen ha ha
apr 2013
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 138
apr 2013
apr 2010
jul 2012
Jeg kan faktisk ikke helt se hvor mit barn skal blandes ind i en aflivning af en rotte..
Og at blive så personlig fordi man ikk deler de samme synspunkter, er barnligt og ja en smule ondskabsfuldt..
Uanset så kommer man ikk uden om at de fleste som holder mus og rotter faktisk afliver selv.. Hvilken JEG synes er den bedste måde at gøre det på.. At i ikk deler eller synes om min holdning omkring dette er fin, for vi har hver sin mening.
jul 2012
Det kommer jo and på hva du havde forventet at få ud af det..
Formentligt ville det ikke ende i andet end at vi stadig ville være uenige.
God søndag..
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 138
At du ligefrem mener at det er synd for dyret at blive aflivet på en ordenlig - og rolig - måde fordi det "bare er en rotte" synes jeg er lavt og ondskabsfuldt.
Jeg kan virkelig ikke begribe hvorfor der skal gøres sådan en forskel på hvilken art der er tale om, men for mig er det ihvertfald tydeligt at du blot prøver at forsvare din egen måde at aflive på, overfor dig selv. Jeg har det fint med at du afliver selv, hvis du ved hvad du gør, men at du mener det er direkte synd for dyret at tage det til dyrlæge, er jo bare latterligt
Jeg har ondt af at din datter skal vokse op med et så forvrænget syn på dyr.
apr 2013
En rotte har ret til den samme behandling som en hund. Og nogen synes måske bedre om rotter end børn
mar 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 6 Svar: 8
Aflivning hos dyrlæge (ørkenrotte)