{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Udekanin og indekanin {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har lige fået mig en kanin for 3 ugers tid siden. Det er en dværgvædder og jeg havde tænkt med ham, at han skulle være en indekanin, som kommer ud når han skal gåes tur med i snor eller i haven i et udebur. Men jeg er usikker på, om han ville ku klare, at være udenfor når det kun er ganske lidt hver dag, i forhold til hvor meget han er indenfor, om temperatur forskellen bliver for meget og især om vinteren?

Håber på at få nogle svar! Tak på forhånd!

Mvh. June smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udekanin og indekanin
  • #2   10. aug 2013 Okay, for jeg ved nemlig at kaniner nemt kan blive syge med forkølelse hvis de får træk, vil jeg jo helst undgå. Men jeg ved bare ikke om vinteren, om det så bliver for koldt, hva du plejer at gøre? smiley

• #4   10. aug 2013 Okay, det havde jeg egentlig også selv tænkt mig at gøre smiley har du et specielt bur sådan til om vinteren når den skal være der ude?

• #6   10. aug 2013 Det gør jeg faktisk også pt, men tænkte alligevel at en løbegård var nemmere, også til når der kommer sne, sådan den ikke bliver for våd. Så tænkte jeg den ku være inde i løbegården med et evt. isolerings tæppe henover så der ikke kommer fugt.

• #8   11. aug 2013 Det kan du godt det sker der ikke noget med

Kommentér på:
Udekanin og indekanin

Annonce