Gøre udekanin til indekanin Gøre udekanin til indekanin
Hej alle sammen.
Jeg har en kanin på omkring 4 år, som lige nu går udenfor i et bur med løbegård. Jeg står så og skal flytte i lejlighed her til februar, og ville selvfølgelig helst gerne have ham med - men er det overhovedet en mulighed at gøre en udekanin til indekanin, eller ville det bare være synd for ham? Synes jeg har søgt på nettet, men kan slet ikke finde nogle relevante svar på, om det er en dum idé.
Så håber der er nogle kloge mennesker herinde som kan give mig nogle gode råd til hvad jeg skal gøre
Tak på forhånd.
jan 2017
Følger: 2 Følgere: 16 Gnavere: 1 Emner: 7 Svar: 33
Da jeg ringede derud sagde de at det var for sent at gøre udekaniner til indekaniner, da de så risikerer at blive syge.
Så du skal vente til foråret med at gøre kaninen til indekanin - og så ville det ikke være synd for den til den tid at gøre den til indekanin, hvis den blot bliver en frikanin.
apr 2018
Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 18
nov 2020
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 1
Min hensigt er helt klart også at gøre ham til frikanin i den nye lejlighed så han ikke bare skal sidde og glo i et bur. Jeg tænker ud fra jeres svar at jeg lader ham stå ved mine forældre i hans udebur indtil jeg kan tillade mig at flytte ham ind. Har I en idé om hvilken måned det ca. begynder at blive samme temperatur ude som inde?
Gøre udekanin til indekanin