Er der normal adfærd? {{forumTopicSubject}}
Hej jer herinde på gnavergalleri
Min hankanin Olle-Bolle har et problem, som også lægger lidt til hans navn ;p Han er helt op at køre, når jeg kommer i nærheden af ham. Hvis han hører min stemme, hvis jeg forlader ham eller hvis jeg bare nærmer ham, går han helt amok. Han løber hen mod mig og slikker og brummer og hopper op på mine arme og hænder (I ved nok hvad jeg mener med "hoppe op") Han slikker mig hele tiden på mine hænder og arme, og også når jeg holder ham, slikker han mig på brystet.. Er det normalt? Det skal lige siges at han bor hos min far, og jeg kommer hver anden weekend. Han gør kun den adfærd med mig som beskrevet og INGEN andre. Der vender han bare bagdelen til og går sin vej. Det er faktisk begyndt at irritere mig lidt, for jeg kan ikke slippe af med ham. Hans bur er altid åbent, og han går derfor frit omkring inde i stuen og hvores udestue. (Det ska lige siges, at hvis jeg lukker ham ind i buret, går han fuldstændig basærk og prøver virkelig på at bryde ud, og det lykkedes også for ham, medmindre jeg putter strips på lågerne. S det har jeg droppet, og derfor får han bare lov til at rende rundt. Men at jeg ikke engang kan sidde i sofaen ude kaninen kommer farende hele vejen over det glatte gulv og op på sofaen til mig, det er begyndt at gå mig på nerverne Men man kan jo ikke andet end at holde af ham Nogen som har nogen gode forslag til problemet?
nov 2012
Følger: 30 Følgere: 31 Gnavere: 9 Emner: 126 Svar: 628
Er der normal adfærd?