{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor bor jeres kanin?
  • #1   5. aug 2013 Mine kaniner (har to) bor i stuen, de kommer dagligt ud i lejligheden - hvor de frit kan hoppe rundt. De har også adgang til altanen

I buret har de begge et "kattekradsebræt-hus" dette ynder de ofte at ligge oven på

• #2   5. aug 2013 Ude.
    Spåner og halm.
    ...
    Jeg har 5, snart 6 kaniner.

• #3   5. aug 2013 Min står på mit værelse smiley Han har ikke adgang til hele lejligheden, men er ofte ude smiley I toiletbakken bruger jeg træpiller fordi det tager lugten super godt, og så er der halm over. I resten af buret bruger jeg spåner med halm over, men skal til at begynde bareat lægge llidt halm, da han hellere vil ligge direkte på vurets bund, og så slipper jeg for at få skubbet en masse spåner ud på gulvet smiley

• #4   5. aug 2013 Mine kaniner står ude (har fem) og jeg bruger spåner i bunden af burene også halm ovenpå.

• #5   5. aug 2013 Mine 4 kaniner går ude, det går på spåner og halm, hvilket jeg ikke har tænkt mig at lave om på smiley

• #6   5. aug 2013 Jeg har 30 stk ( ca) og de går ude og i stalden. De går på savsmul, halm og nogen græs.
    Mine dyr kommer somme tider med i køkkenet og i stuen.

• #7   5. aug 2013 Rettelse, mine går ude i stalden smiley

• #8   5. aug 2013 Inde - min kanin er fritgående og bruger toiletbakke.
    Når jeg er hjemme har han adgang til hele lejligheden. Om natten, og når jeg ikke er hjemme, har han kun adgang til stuen.

• #11   5. aug 2013 Jeg har en kanin... Bertram. Han bor i vores udhus, hvor han har bur + en rummelig løbegård foret med halm, og så kommer han ud at gå tur i snor; helst hver dag, men minimum hver anden. Det kommer selvfølgelig lidt an på vejret - han er ikke vild med at blive våd. smiley

Buret er ligesom et lille hus med "soveværelse", hvor Bertram har lavet sig en lille "rede" og sover om natten.

• TNJ
    TNJ Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
    #12   5. aug 2013 Ude.
    Mellem 12-16 kaniner, de fleste har spåner og halm i buret, der er dog et par stykker der mener spåner hører til i mad - og vandskåle, så de har kun halm.
    De kommer alle sammen jævnligt ud enten i vores lille løbegård på marken eller i hesteboksene. Dog har vi lige solgt hesteboksene, som formodentlig bliver hentet i dag, så må vi se, hvad jeg så finder på smiley

• #13   5. aug 2013 min stå inde og går i spåner og er løs i min lejlighed når jeg er hjemme hvor han går over det hele smiley

• #14   5. aug 2013 Mine står ude og der er spåner i bunden og halm og hø i huset

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #15   5. aug 2013 Har to neutraliserede kaniner som ar boet sammen i 4 år. De bor ude på vores åbne altan, hvor de dog har lidt læ. De har to toiletbakker med spåner i.

profilbillede
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #16   5. aug 2013 I selve buret har de halm i bunden, dog ikke så meget om sommeren.

profilbillede
  • #17   5. aug 2013 Mine bor ude, de går på spåner med halm i toilet hjørnet om sommeren, og så har de massere af halm om vinteren. Har pt. 2:)

• #18   5. aug 2013 Min kanin bor i en stald der hedder Lindholm.
    Min kanin går i spåner og træpiller.
    Ja den kan gå ind i et træhus.
    Jeg har 1 kanin smiley

• #20   5. aug 2013 Inde eller ude: ude
    Hvad har du i bunden af buret: halm, og savsmuld i deres bakker
    Hvis den står inde, har den så adgang til hus/værelse: de står ude men har en kasse.
    Har du en eller flere kaniner: 3

• #21   5. aug 2013 Inde eller ude? 6 kaniner bor ude, 6 bor i 'kaninrummet'/bryggerset
    Hvad har du i bunden af buret? Spåner og halm.
    Hvis den står inde, har den så adgang til hus/værelse? Dem inde i rummet har ikke noget. Nogen har hylder, og en enkelt har et hus som jeg fik med ved købet. Dem ude har deres rum at gå ind i
    Har du en eller flere kaniner? Har 12 voksne og 3 unger.

• #22   5. aug 2013 (link fjernet)

(link fjernet)

Min kanin bor i hele huset sammen med min hund, han er nærmest en hund smiley
    Her om sommeren kommer han ud i haven så meget han vil (jo mindre det regner eller andet)

Hans bur står i stuen, og han kommer kun ind når han skal spise og drikke, når der ikke er nogen hjemme og om natten smiley Det står bare åbent så han hopper bare ind når han har lyst smiley

Han er 7-8 år nu, og har haft ham siden jeg var 5 og han har ALDRIG bidt mig, eller i ledninger eller noget, han er bare dejlig smiley

• #23   5. aug 2013 Vores kaniner (22 stk. incl. små unger) står udenfor i et skur, som er bygget til dem. Vi har seks moduler med tre burer i hver. Bunden i hver bur er af krydsfiner og med silikone rundt i kanten, for at holde tæt, hvorpå vi spreder spåner i "tis-hjørner" (selvfølgelig kun hos de som ikke har bakke), og så eller halm ovenpå spånerne smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hvor bor jeres kanin?

Annonce