{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Har lige et par spørgsmål(kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej GG:-) jeg har lige et par spørgsmål til jer!
1. Hvordan renser man en kanin. Min kanin graver hele tiden og bliver helt brun af jord på potterne, hvad kan jeg gøre ved det(den slikker jo også noget af det af )

2. Min kanin kan ikke helt lide at tages op og kæle med, men mest at man kæler med den på jorden. Hvordan kan jeg gøre den bedre til at tages op og kæle med.

3. Er det normalt at den sover ude når den har en bur. Dens bur er i en stor indhegning, så den har meget plads:)

Det var det --- tak på forhånd--- Melisa----

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige et par spørgsmål(kanin)
  • #2   13. jul 2013 Ok tak for svar smiley
    Den kunne godt tages op i vinters fordi den ikke havde fri adgang til at gå ud hele tiden. Men det har den om sommeren så klare den sig selv også er den blevet dårligere til at tages op. Men den er stadig MEGET kælen:)

• #3   13. jul 2013 Jeg svare bare lige på 2'eren, da stumpen har skrevet så flotte svar til 1 og 3.

2: prøv at øve at tage den op hver eneste dag i noget tid. Og husk at ros den. Evt med at sige dygtig eller en lille godbid. ( IKKE give den drops da det bare er rent sukker for dem) og ligesom Stumpen skriver kan du sætte med den i sofaen og vænne den til at sidde ved dig smiley

Kommentér på:
Har lige et par spørgsmål(kanin)

Annonce