889 visninger
|
Oprettet:
Lige et par spørgsmål =) {{forumTopicSubject}}
Yes, jeg har 2 kuld unger, i alt 10 små skønheder på henholdsvis 8 - og 10 dage. De er simpelthen de sødeste små dyr på jorden!
Jeg ville lige høre hvornår de bør få øjne? Og så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor meget jeg skal omgås dem. Jeg vil jo ufatteligt gerne tage dem op og kæle med dem, men nogen mener at de skal blive i reden til de selv kommer ud når de er 2-3 uger. Og jeg vil ikke ødelægge noget!! Bør jeg bare nøjes med at kigge til dem, og undlade at røre dem?
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Jeg går ud fra det er kaniner, men i teorien kunne det jo være alle gnavere bortset fra chinchillaer, marsvin og deguer
apr 2010
Følger: 25 Følgere: 17 Gnavere: 6 Emner: 7 Svar: 38
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 5 Gnavere: 17 Emner: 23 Svar: 83
Det er lige de svar jeg havde håbet på! Jeg tror jeg lige så stille vil begynde at kæle lidt med de små puslinger så. Og har faktisk lige set at i hvert fald det første kuld unger har åbnet deres øjne!
Mine hunkaniner er også super flinke, og har ladt mig komme til ungerne fra dag 1. =)
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Ja, du kan gætte dig til det, og du ved at hun har kaniner. Men nu er det jo ikke alle der bare lige kan læse sig frem til det, eller gætte sig frem til at det er det der er tale om...
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 5 Gnavere: 17 Emner: 23 Svar: 83
Men jeg gør bare det, at hver gang jeg går ud til ungerne gnider jeg mine hænder i halmen og aer moren, så jeg ikk kommer en "anderledes" duft på dem. Jeg har læst at man skal være meget forsigtig, for moren kan finde på at afvise dem x)
Men ja, hunnerne er selvfølgelig vant til mig og kender min lugt. Så måske sku jeg bare gå til reden uden at indsmøre mig i halm og kanin-mor duft?
Lige et par spørgsmål =)