{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Udekanin - ind om natten ? {{forumTopicSubject}}

Efter nogen prøvede at sprænge vores kanin ihjel igår ! Tør jeg simpelthen ikke lade hende være ude om natten længere ! Hun er pt. blevet døv ! Men håber hun får hørrelsen igen !

Er det meget farligt at jeg f.eks. henter hende ind ved 22-23 tiden og hun så kommer ud om morgenen igen, uden tilvænning ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udekanin - ind om natten ?
  • #1   15. jun 2010 Hvem er dog syg nok til at gøre sådan noget smiley Stakkel kanin, har i været ved dyrlægen?? Stakkels kanin.

Du kan sagtens tage hende ind! Stil hende evt. i huset køligeste rum. Hun kommer nok til at fælde en del som hun vænner sig til varmere temp.

• #2   15. jun 2010 Hun vil kun komme til at være inde om natten !

Nej har ikke været ved dyrlæge ! Har talt med 3 forskellige som alle sagde det samme ! Hvis hun trives kan de intet gøre, vi kan kun håbe på hun får hørrelsen igen, muligvis er trommehinderne sprunget og de vil vokse ud igen ! Spurgte om jeg skulle komme med hende, men de kan alligevel intet gøre ! Så de sagde at bare hun spiste og sådan !

Hun opfører sig som hun plejer, bortset fra hun ikke kan hører noget smiley

Tusind tak for dit svar smiley

• #3   15. jun 2010 Hvor stygt! smiley
    Det var nu godt at der ikke skete mere end det! Stakkels din kanin! Det gør mig ondt, og jeg håber hun for hørelsen igen smiley

Jeg ville nok selv være lidt nervøs for at sætte en kanin ind (hvis det er om vinteren) og derefter ud igen næste morgen. Du kan ikke vide om hun bliver forkølet - eller værre ved at gå fra koldt - varmt så ofte.

Jeg ønsker dig alt bedre for dig og din kanin! Skam over de mennesker der gjorde den ondt! Evt. Hvor står dens bur henne? I haven eller?

• #4   15. jun 2010 Stald - hvis hun nu er ude hver eneste dag, så burde hun næsten vænne sig til det ???

Hun stod i baghaven - men er blevet flyttet om foran ! Men hvis folk vil gøre hende noget - så kan de jo sagtens komme ind ! Jeg har ikke fået sovet mere end maks 30min i nat fordi jeg var så nervøs for om der skulle ske hende noget ! Og det magter jeg bare ikke, så er det nemmere hun kommer ind om natten !

Og skuret vil jeg ikke stille hende i, da hun har boet i et skur uden lys eller noget i en kattetransport ! hele hendes liv ! Derfor vi tog hende !

• #5   15. jun 2010 Det havde jeg ikke tænkt på, du har nok ret i at hvis hun er ude hele dagen så burde hun vænne sig til det. Men jeg anbefaler nok alligevel at du finder et så køligt rum som overhovedet muligt! smiley

Kan godt forstå du ikke vil stille hende i et skur - og HOLD DA OP hvor ville jeg også være nervøs for mine ninnere hvis nogen havde prøvet på at sprænge dem ihjel før.

Så jeg forstår fuldt ud din beslutning :]

• #6   15. jun 2010 Håber det går hvertfald ! Jeg beder bare til hun får sin hørelse igen ! Hun har haft det mest dårlige liv man kan forstille sig ! Så får vi hende og hun har det super her - og så sker sådan noget, stakkels kanin !

• #8   15. jun 2010 Jamen hvad filan kan jeg så gøre ?

• #9   15. jun 2010 Hendes bur foroven er der jo dejligt lunt inde ! Så mon ikke hun vil hoppe derop og putte sig hvis det bliver for koldt ?

• #10   15. jun 2010 Bygge et skur med mange vinduer - og sætte lås i til om natten smiley

Andre muligheder kan jeg ikke rigtig se..

• #11   15. jun 2010 Stald - ahhh - det duer nok ikke desværre !

• #12   15. jun 2010 Kan du ikke have hende inde om vinteren??
    De kan nemt bo ude/inde om sommeren!!

• #13   15. jun 2010 God idé Louise - den er jeg enig med dig i smiley

• #14   15. jun 2010 Louise ! Jo det kan jeg - men hun trives bedst udendørs hvor hun har meget mere plads ! Men nu ser vi om nogle mdr. om der sker noget ! Hvis ikke kommer hun ud igen ! Og så til vinter kommer hun ind på terassen at stå hvor ingen kan se hende ! Det kan dog ikke lade sig gøre nu da der er for vindstille derinde ! Og hun vil få det aaalt for varmt !

Kommentér på:
Udekanin - ind om natten ?

Annonce