912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp- udekanin Hjælp- udekanin

Hej med Jer
Vi har i dag købt en indekanin fordi de fortalte at vi sagtens kunne sætte den ud fordi det ikke er under 10 grader endnu.
Den skal bo ude da min datter har allergi smiley
Den står i 100% læ og har et hus med masser halm (men der er ca 11 grader og den er jo vant til stue temp)
Jeg synes den var rigtig kold her til aften (ved ikke om det er normalt) og besluttede derfor at flytte huset ind for natten selvom min datter ikke har godt af det.

Nu har jeg læst mig frem til at det er smartest at tilvænne dem om foråret/sommeren så den langsomt kan bygge pelsen op.

Er det for sent at vænne den til at være ude ;(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp- udekanin
  • #1   17. okt 2019 Hvis den er vant til stuetemperatur nu vil den fryse hvis du sætter den ud nu

• #2   17. okt 2019 Især hvis det er en lille unge

• #3   17. okt 2019 Dyrehandleren siger at det intet problem er. Jeg ringede dertil igen i dag. Han siger at temperaturen ikke er noget problem, så længe den står i læ Og har en lille hule med masser halm skal den nok klare sig smiley

• #4   17. okt 2019 Dyrehandlerne ved for det meste ikke hvad de snakker om.. desværre. Hvis din kanin er vant til at være indenfor, vil den komme til at fryse udenfor - Især om natten hvor det er ekstra koldt. Jeg vil anbefale, at du holder den indenfor indtil foråret. Du kan evt. opsætte en løbegård til den, med en toiletbakke, høhæk, tæpper, papkasser og nogle grene. Kaniner har nemlig bestemt ikke godt af at leve i et bur! Du kan læse meget mere på: https://frikanin.dk smiley
    Jeg kan godt se at det kan være et problem, nu når din datter har allergi. Men kaninen kan være i et rum, hvor din datter ikke er så tit. Og hvis det bliver meget slemt, så må i jo finde en anden løsning.

• #5   17. okt 2019 Helt enig med de andre i tråden.
    Kaninen opbygger vinterpels gradvis over en periode. Det er ikke noget der bare lige vokser ud på en uge fordi det nu er koldere.
    Evt kan kaninen stå i en garage eller et skur med vinduer= lys og luft. Uden træk og godt med halm og overdækket bur. Men mest ideelt ville være at vente til foråret med at få den udenfor og stå.
    Og husk at kaninen skal have mulighed for frit løb dagligt uanset om den er inde eller ude

• #6   20. okt 2019 Lad vær med at lukke den ud nu, den vil fryse! Du må vente til foråret smiley

Kommentér på:
Hjælp- udekanin

Annonce