834 visninger
|
Oprettet:
Hjælp- udekanin {{forumTopicSubject}}
Hej med Jer
Vi har i dag købt en indekanin fordi de fortalte at vi sagtens kunne sætte den ud fordi det ikke er under 10 grader endnu.
Den skal bo ude da min datter har allergi
Den står i 100% læ og har et hus med masser halm (men der er ca 11 grader og den er jo vant til stue temp)
Jeg synes den var rigtig kold her til aften (ved ikke om det er normalt) og besluttede derfor at flytte huset ind for natten selvom min datter ikke har godt af det.
Nu har jeg læst mig frem til at det er smartest at tilvænne dem om foråret/sommeren så den langsomt kan bygge pelsen op.
Er det for sent at vænne den til at være ude ;(
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 86 Gnavere: 22 Emner: 1 Svar: 150
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 86 Gnavere: 22 Emner: 1 Svar: 150
okt 2019
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 1
aug 2017
Følger: 22 Følgere: 32 Gnavere: 5 Emner: 5 Svar: 55
Jeg kan godt se at det kan være et problem, nu når din datter har allergi. Men kaninen kan være i et rum, hvor din datter ikke er så tit. Og hvis det bliver meget slemt, så må i jo finde en anden løsning.
jul 2018
Følger: 17 Følgere: 58 Gnavere: 4 Emner: 5 Svar: 34
Kaninen opbygger vinterpels gradvis over en periode. Det er ikke noget der bare lige vokser ud på en uge fordi det nu er koldere.
Evt kan kaninen stå i en garage eller et skur med vinduer= lys og luft. Uden træk og godt med halm og overdækket bur. Men mest ideelt ville være at vente til foråret med at få den udenfor og stå.
Og husk at kaninen skal have mulighed for frit løb dagligt uanset om den er inde eller ude
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 146
Hjælp- udekanin