402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kaninunge spørgsmål Kaninunge spørgsmål

Hej, jeg har lige fået min kaninunge i forgårs, hun er otte uger..

Jeg har nogle spørgsmål.. Hvornår kan jeg begynde at træne hende til sele, og hvad er den bedste måde at gøre det på?

Hvor meget må hun græsse udenfor? (Hun er indekanin)

Hvor gammel skal hun være til at hun må begynde at springe, og hvad kunne være gode begynderspring (som man evt selv kan lave ud af noget nemt)

Og så til sidst, jeg ved at når man skal lærer en kanin f.eks en kommando eller noget skal man give en godbid.. Men hvad må hun få når hun er så ung?

Håber I kan hjælpe, hun er min første kanin, har læst meget om det, men vil gerne have et konkret svar :))

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninunge spørgsmål
  • #2   5. maj 2013 Tak smiley Hvor længe gik der før din vænnede sig til det? Jeg tror slet ikke min ved hvad hun hedder smiley

• #4   5. maj 2013 Hehe ok smiley

Har også et spørgsmål, hendes bur er 100x50x50, køber et nyt senere hen, men er det for lille? Hun er en løvevædder. Desuden er lågen stort set hele tiden åben så hun kan løbe rundt inde på mit værelse, hun skal bare lige været 100% renlighedstrænet smiley

• #7   5. maj 2013 Ja, men vil stadig gerne vide hvor meget hun må græsse ude smiley

• #9   5. maj 2013 Jo de må ikke få for meget græs når de er så små da de kan få diarre og det døde min af smiley så nej de må IKKE får for meget af noget når de er så små
    Og stald trekløver : din kanin kommer da ikke når du kalder ?

• #10   5. maj 2013 Okay, så jeg skal være forsigtig kan jeg høre. Tror jeg starter med at tage hende ud i 5-15 minutter alt efter hvor meget hun græsser smiley

• #11   6. maj 2013 Ja nemlig man skal starte stille og roligt op og til sidst så kan hun ikke få for lidt eller for meget smiley men husk at det i hele taget er alt frugt og grønt og man må kun give frugt en gang i ugen og gulerødder ca hver anden dag ( hvis den er lille ) og når hun så har vænnet sig lidt til sit nye hjem og dig og maden kan du jo gå til next level smiley og det med at springe skal du helt klart vente til hun er ældre. Og det med hendes navn så siger du hendes navn hver gang du går ud til hendes bur eller ind i det rum hun er i så siger du lige hendes navn så ved hun hvem hun er og hvis du vil have at hun kommer når du kalder hjælper det ikke bare at sige hendes/hans navn og så tro at den kommer når du kalder så skal du sætte dig på gulvet med den ca en meter foran dig og når den så løber hen imod dig siger du dens navn og så sætter du den lidt længere væk og gør det samme igen osv osv

Kommentér på:
Kaninunge spørgsmål

Annonce