{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Rør ikke deres kaninerpiller efter foder skift. {{forumTopicSubject}}

Nu er hele banden vendt fra RR til foderpiller. Min (dumme) han er begyndt at sortere, og derfor er det billigere vis hele banden får skiftet foderet., i steder for jeg køber 2 sække forskellige mærker, og det så bliver dårligt.. Jeg var ellers meget tilfreds med RR.

For første gang idag fik de så rene piller, men INGEN rør dem, på nær Belli..

Det undre mig, for før (da det var blandet med RR) der åd de det med det samme.. :S..
De har ikke spist foder siden i går. Til gengæld æder de hø og grønsager(jeg har sørget for at give dem lidt forskelligt, så de får deres vitaminer), som var det verdens undergang :P...

Mit spørgsmål er: Spiser de foderet på et tidspunkt, eller kan jeg lige så godt opgive, smide sækken ud og købe noget andet? I så fald, hvad?? Jeg har jo 3 kræsne ninser siddende herhjemme..

Pillerne er anbefalet af min dyrlæge og hedder vidst Selective.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rør ikke deres kaninerpiller efter foder skift.
  • #1   19. apr 2013 Bliver de sultne nok, skal de nok spise det... smiley

• #2   19. apr 2013 der kan være to årsager når de ellers plejer at spise det: de er ikke sulte nok endnu.... eller foderet er dårligt.... lugter det mærkeligt eller har posen haft nogle pletter? hvis en foderpose har været våd og tørret igen kan det være næsten umuligt at se der har været mug i foderet.

• #3   19. apr 2013 Det lugter ikke.. Posen er af plastik, så den har ikke været fugtig inden i :).

De er nok bare ikke sultne nok.

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 177
    #4   19. apr 2013 For mindre end et år siden troede jeg også, at hvis bare kaninen var sulten nok og at fodret ikke fejlede noget, ja så skulle kaninen nok spise det der blev serveret, bare den var sulten nok. jeg er sidenhen blevet en hel del klogere.

I dag ved jeg at sult ikke altid er nok, til at få alle kaniner til at æde alle typer kaninfoder. der eksistere simpelthen piller derude, som visse kaniner nægte at spise, uanset hvor sultne de så end måtte være. kaniner er nøjsomme dyr, men der er alligevel grænser for hvad de gider at æde.

For mine gik grænsen ved Meister.

Kommentér på:
Rør ikke deres kaninerpiller efter foder skift.

Annonce