Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spring med kanin
  • #1   16. apr 2013 Start med at vende kaninen til selen ved at have den i løbegård og fx frit til indendørs træning med den på over en længere periode så begynd stille og roligt at tage den ned på jorden i snor og når den kan det i selen (gå, stop, drej osv.) kan du begynde at springe med den, om seletræningen tager 2 uger eller flere måneder er forskelligt fra kanin til kanin.
    Start med at lade den springe en pind på springet også to så kan du lave bane med en og to pinde også gradvist sætte det højere og højere op (over en længere periode selvfølgelig)

Jeg vil anbefale:
    Lad være at træne med kaninen mere end hver 14 dag da den ellers kan blive træt af at hoppe - dertil skal det dog siges den ikke tager skade af at blive hoppet med tigere nogle uger smiley
    Ikke hoppe på fliser og spring kun med din kanin på rigtige kaninhop hvor pindene kan falde ned.

Lidt langt men håber det kan bruges smiley

• #2   16. apr 2013 Tak! smiley det kan det bestemt smiley

• #3   16. apr 2013 Trine: hvorfor skal kaninen have selen på i løbegården? Det får mine ikke, vil ikke løbe den risiko..

Mine kaniner kommer i sele for første gang som 9-10 ugers alderen, hvorfor selv får lov til at gå rund, der hvor den vil. Når den så er tryg ved selen, begynder JEG at styre den rundt, og lære den at stoppe.
    Når den så er helt tryg ved selen, ser den to-tre spring på 15-20 cm (12-15) uger. Dette er alt efter, hvordan den er i selen, hvor længe den var om at falde til, eller hvor længde den var om at blive seletrænet

• #4   16. apr 2013 Kildevang: har jeg også kun gjort med Nugga. smiley

• #6   16. apr 2013 Du skulle prøve at møde op et sted, hvor der er kaninhop på programmet. Der kan du få den bedste hjælp.
    Hvor bor du? - Måske kan jeg henvise.

• #7   17. apr 2013 Tak:)

Kommentér på:
Spring med kanin

Annonce