{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket foder er bedst?
  • #1   15. apr 2013 Rabbit Royal er rigtig godt. Og forresten, linket virker ikke..

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 177
    #2   15. apr 2013 Der eksistere ikke et produkt der kan kategoriseres som bedst.

Cuni Fir er faktisk et udmærket produkt til fornuftige penge, der er selvf, produkter der er slankere og som har et højere fiber indhold. Men disse koster så også 2-4 gange så meget. Men desværre indeholder disse så til gengæld ting de ikke burde, såsom sukker og salt.

Så jeg syntes bare du skal fortsætte, hvis du vil prøve andet så er der Rabbit Royal som ligger i samme prisleje.

Har du mange kaniner, kan du kigge lidt på de forskellige danske produkter, det er selvf. ikke super produkter men de er heller ikke dårligere.

så hvorfor betale mere end højst nødvendigt

• #3   15. apr 2013 Virker linket nu (link fjernet) ?

Og tak for jeres svar, jeg er villig til at betale mere end det jeg gør nu.
    Mine kaniner får en dl hverdag+en masse grønt og fri adgang til hø.

• #4   15. apr 2013 Er 3 kaniner mange?

• #5   15. apr 2013 1 dl er meget taget i betragtningen af størrelsen på dine kaniner smiley Husk på at kraftfoderet skal ses som et tilskud til hø, halm og grønt. Jeg fodrer med Møllerens blandet op med urter importeret fra Tyskland og havregryn smiley

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

#6   15. apr 2013 Du giver dem alt alt for meget foder en 2kg. kanin må MAX få en dl (ca. 50g). og det er absolut max.

1,5 kg kanin må få optil 37,5g. Men giv dem ikke mere end 20-30g i alt.

Nej tre kaniner er få smiley

• #7   15. apr 2013 Det var bare det Møllerhuset-Cilia anbefalede.

Men jeg skære bare ned, de skal jo have det bedste liv.

• #8   15. apr 2013 Så længe de har masser af velduftende hø og halm i buret, skal de nok klare sig! smiley det er vigtigt at de ikke får for meget kraftfoder, hvis de gør det spiser de ikke deres blindtarmsafføring, hø, halm eller grønt smiley

• #9   15. apr 2013 De spiser altid deres grønt først, de spiser også en masse hø.

• #10   16. apr 2013 Det kan kun skyldes voldsom velstand, at man køber kraftfoder til mere end 5-6 kroner pr. kilo.

Kaniner får ikke flere unger, de vokser ikke hurtigere, og de bliver ikke pænere udstillingsdyr ved at få det dyre kraftfoder.

Jørgen

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

#11   16. apr 2013 Jørgen

Problemet med det billige er, at det for det første ikke er særligt tilgængeligt. For det andet, jo som minimum kommer i 15kg sække. For mange er den mængde bare alt alt for meget foder. For mig er 15kg max grænsen for hvad jeg bør købe, i den vægt klasse er der stortset ingen produkter til ca. 5,-/ kg. De ligger fra 10-30,-/ kg.

Kan du derimod kun købe 4-5kg af gangen ligger vi på 13-70,-/ kg !, så det er ogsp noget som man bør tage med i sin overvejelse.

Ser man så også på at folk er mere end villige til at betale 30,-/ kg. for katte og hundefoder. Så er de 13,- /kg for en 5kg pose og 6-7,-/kg for en 25kg pose jo billigt når man ser på kaninfoder (Cuni Fit red.)

Jeg er fuldstændig enig med dig i at Meister, Oxbow og Genesis 20-30,- /kg. er absurd (og det er når man køber de store poser "Meister undtaget", de små poser så er vi oppe i 50-70,- /kg. ligesom det vold dyre Bonny koster), især når det ikke er bedre.

Har prøvet det, blot for at se hvad det var, men køber det ikke igen da jeg personligt også syntes det er for dyrt.

• #12   16. apr 2013 Jeg er villig til at betale mere end det jeg gør nu, hvis jeg kan få noget bedre foder, da jeg vil mine kaniner det bedste smiley

At de først spiser deres grønsager kan jeg da ikke se noget forkert i?

• #13   17. apr 2013 Jeg har åbent hus i min kaninstald hver tirsdag aften mellem 19 og 20, hvor jeg sælger kraftfoder i de ønskede mængder til 5-6 kr./kg.

Det er det samme , som jeg giver for foderet, leveret hos mig.

Jeg opnår, at såfremt jeg sælger halvdelen af det foder, jeg køber, bliver det brugt på den halve tid - og så er den sidste sæk foder friskere, når der bliver fodret med den end hvis jeg selv skulle bruge det hele.

Jørgen

Kommentér på:
Hvilket foder er bedst?

Annonce