543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

DMK vs. DMF DMK vs. DMF

Da folk havde utrolig travlt med alt andet end mine spørgsmål, opretter jeg en ny.. Folk der ikke har noget pænt at sige, ser jeg gerne holder sige ude af min tråd.

Hvad er i medlem af?
Hvorfor?
Er der stor forskel?
Hvad ville være bedst for mig når jeg har kæl?

Tilføj gerne mere smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DMK vs. DMF
  • #2   24. feb 2013 Skriver igen så smiley

-Jeg er medlem af DMF

-Jeg syndes det er hyggeligt og det var bare noget jeg valgte der var enlig ikke den store grund til det.

- syndes ikke der er stor forskel, jo menneskerne i hver klub/forening.

- syndes det er dig selv som kan bestemme hvilken gruppe der passer bedst, jeg syndes DMF er gode til at hjælpe dig med dine grise til udstilling, der er en del der udstiller i pet som du kunne få hjælp af smiley

folk er rigtig søde i DMF og rigtig gode til at hjælpe med diverse ting og hvis du har spørgsmål kan du skrive til alle, virkelig gode til at hjælpe.

men det er bare min mening, men syndes det er op til dig at vælge hvilken Klub/forening du vil være medlem af, det helt op til dig hvilken der passer bedst til dig smiley

• #3   24. feb 2013 Har du været inde og læse på deres respektive hjemmesider?
    Eller været ude og snakke med dem på forskellige udstillinger e.l.?

Jeg er ikke med nogen af stederne.
    Problemet er bare, at du kan få nok så mange holdninger og meninger her inde, men det er praktisk talt umuligt at fortælle dig, hvor du vil trives bedst.

• #4   24. feb 2013 Hvad er i medlem af? DMK
    Hvorfor? Fordi der er søde og rare mennesker smiley
    Er der stor forskel? Nææh, ikke udover nogle få regler.
    Hvad ville være bedst for mig når jeg har kæl? DMK - Der er der også Agurke Tidende, med små søde historier, gode og sjove fakta, nyttig info, og nogle marsvin der holder dagbog smiley

• #5   24. feb 2013 Hvad er i medlem af?
    DMK

Hvorfor?
    Det var der jeg startede da jeg i sin tid startede mit opdræt og det er den forening, jeg bedst kan lide på nuværende tidspunkt. Det er også den, der har eksisteret længst.
    Er pt stambogsansvarlig i DMK og uddannet som indtjekker og kæledyrsdommer.

Er der stor forskel?
    Ikke umiddelbart. Den største forskel ligger nok i diverse regler og så fremgangsmåden på udstilling. Der er nogle ting ved DMFs udstillinger der gør, at jeg nok aldrig kommer til at udstille i DMF, da jeg ikke bryder mig om den risiko der er ved, at dyrene ikke bliver tjekket ind først, så man ved ikke, om man kan risikere at få noget smitsomt med hjem fra udstillingerne.

Hvad ville være bedst for mig når jeg har kæl?
    Det tror jeg ville være hip som hap.
    Men tror der er mere hjælp at hente i DMK i forhold til sådan noget som hjælp til korrekte farver når dyrene skal stambogsføres.

• #6   25. feb 2013 mange tak for svar alle sammen, jeg vil gruble lidt over det smiley

*Furrytails* Pia N
    Jeg har siddet og læst alle vedtægter og hvad der ellers står på hjemmesiderne og føler mig en smule forvirret smiley Men jeg må afgøre det når den tid kommer smiley

Kommentér på:
DMK vs. DMF

Annonce