Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster unge hjælp
  • #1   24. jan 2013 Hvor gamle er ungerne ved at være?

• #2   24. jan 2013 5 dage smiley

• #3   24. jan 2013 Hmm, er ungen kold?
    Trække den vejret?

Nogle gange kan de ikke overskue så mange unger, og sorterer de svage fra. Andre gang bliver de fjernet fra reden fordi de er syge..

Men tjek ungen kort, er den kold og ikke trækker vejret, så er den jo død, og grunden til den ligger uden for reden.

• #4   24. jan 2013 Den er varm og trækker vejret smiley men da jeg havde kigget havde ungen rullet ned igen og derefter har jeg kun hørt et højt skrig, så tjekker lige imorgen om der stadig er 6 unger smiley

• #5   24. jan 2013 Det kan være moderen har flyttet lidt rundt på dem, så den kan jo være kommet tilbage til reden, ungerne skriger efter deres mor når de er sultne, ligesom en baby.

• #6   24. jan 2013 Har lige kigget det ligner at den har et bid mærke men er ikke sikker, men de lever alle sammen endnu ihvert fald, så nu vil jeg lige give dem et stykke tid, og se om den kommer ud død, eller hvad der sker smiley

• #7   24. jan 2013 ungen KAN også have haft sig knappet godt fast på en dievorte, og når mor så er gået ud af reden så bliver ungen slæbt med ud - giver slip og ligger så der. moren opdager det ikke altid lige med det samme. smiley

• #8   24. jan 2013 Er lidt mere rolig omkring det nu, så jeg takker for alle svarende. smiley
    Jeg tænkte på at hvis en hamster er blevet mishandlet + har fået 2 kuld på sit 11 ugers korte liv, vil det da være meget svært at vinde dens tillid ikke?

• #9   25. jan 2013 Den kan ikke nå at få to kuld på 11 uger, den er kønsmoden når den er 4 uger, og den er gravid i 3 uger og du siger ungerne er født når hun er ca. 10 uger ikke? Så er hun blevet parat da hun var 7 uger. Hvis hun skulle have haft et andet kuld før, var de nyfødte da du købte hende, for de vil være født da hun var 7 uger. også vil dyrehandleren ikke have solgt hende..

• #10   25. jan 2013 Det er bare hvad jeg har fået at vide.

• #11   25. jan 2013 Sagde de inde i dyrehandlen at hun havde fået et kuld unger?
    Og efter du havde spurgt efter en unge?

• #12   25. jan 2013 Nej det var først da jeg ringede derned.

• #13   25. jan 2013 Jeg kan virkelig ikke se sammenhængen i det..

Da du købte den var den omkring 8-9 uger, så får den unger da den er 10 uger, også ringer du og klager og får afvide at det har den haft før?
    Så har de helt 100 % også løget om dens alder for hvis de unger den skulle have haft før du fik den skulle være fravænnet mor, så var de jo 3-4 uger, også vil gunhild have fået unger før hun var fravænnet sin egen mor..

Den hamster du har købt har været 8-9 uger i lang tid for at de bedre kunne sælge den..

• #14   25. jan 2013 Sikkert, men jeg stoler aldrig på en dyrehandler igen, efter alt det jeg har været igennem med den her hamster! Tusind Tak for hjælpen Susse!!

• #15   25. jan 2013 hvis din hamster er "udvokset" så kan du ikke regne et sekund med hvad de påstår hendes alder er...

men i det mindste for hamsteren er hun da hos dig nu i stedet for at være i dyrehandleren! smiley

hvis hun faktisk er på kuld nr. 2, skal du nok heller ikke lade hende få flere kuld smiley især når man ikke er 100% sikker på hendes alder smiley

• #16   25. jan 2013 Hun skal også bare gøres tam og så leve livet uden flere små unger! Hun skal bare have det godt! smiley

• #18   25. jan 2013 Jamen tak smiley

Kommentér på:
Hamster unge hjælp

Annonce