1.055 visninger
|
Oprettet:
Jordegern bider i mine hænder {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et han jordegern der er 1 år gammelt og som generelt er meget kærligt og menneskesøgende.
Her på det seneste, når jeg sidder ved computeren, er han begyndt at nappe/bide i mine hænder. Ved ikke om det er fordi han keder sig og han gerne vil lege, eller om han er utilfreds over noget.
Er der nogen måde jeg kan lære ham, at det er forkert at bide i bar hud, da det gør satans ondt hvis han får ordentligt fat.
Har indtil videre sat den ind i buret som "afstraffelse" når den har bidt i mine hænder, men synes ikke det virker.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 52 Svar: 414
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 21 Gnavere: 9 Emner: 11 Svar: 80
Ved du hvor gammel den er?
- min ene glider-dreng på omkring et halvt år er blevet rigtig teenage-irriterende, og kan også finde på at nappe lidt. Det går over med tiden, hvis dit egern ikke er så gammel?
Har du haft rørt ved noget, som den måske synes lugter anderledes og/eller spændende? For så kan den jo også finde på at "smage", og jeg ved mine gliders kan "smage" ret hårdt
Jeg vil sige du måske skal finde en ven til den, da den som sagt måske keder sig, og napper for at få din opmærksomhed?
Hvis du ikke ønsker en til, skal du nok tage den ud når du ikke sidder ved computeren, for så er din opmærksomhed jo ikke hos jordegernet
Jordegern bider i mine hænder