{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Jordegern bider i mine hænder {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et han jordegern der er 1 år gammelt og som generelt er meget kærligt og menneskesøgende.

Her på det seneste, når jeg sidder ved computeren, er han begyndt at nappe/bide i mine hænder. Ved ikke om det er fordi han keder sig og han gerne vil lege, eller om han er utilfreds over noget.

Er der nogen måde jeg kan lære ham, at det er forkert at bide i bar hud, da det gør satans ondt hvis han får ordentligt fat.
Har indtil videre sat den ind i buret som "afstraffelse" når den har bidt i mine hænder, men synes ikke det virker.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jordegern bider i mine hænder
  • #1   11. jan 2013 prøv at giv den et lille puf når den gør det... ellers lig lidt aktivering ud feks. i form af lidt guf. eller brug lidt lege tid mens den er ude, kunne godt virke som om den keder sig lidt smiley ellers kan det måske hjælpe at den får en ven den kan lege med.

• #2   11. jan 2013 Jeg har ikke jordegern, men sugar gliders (flyvepungegern).

Ved du hvor gammel den er?
    - min ene glider-dreng på omkring et halvt år er blevet rigtig teenage-irriterende, og kan også finde på at nappe lidt. Det går over med tiden, hvis dit egern ikke er så gammel?

Har du haft rørt ved noget, som den måske synes lugter anderledes og/eller spændende? For så kan den jo også finde på at "smage", og jeg ved mine gliders kan "smage" ret hårdt smiley

Jeg vil sige du måske skal finde en ven til den, da den som sagt måske keder sig, og napper for at få din opmærksomhed? smiley

Hvis du ikke ønsker en til, skal du nok tage den ud når du ikke sidder ved computeren, for så er din opmærksomhed jo ikke hos jordegernet smiley

Kommentér på:
Jordegern bider i mine hænder

Annonce