{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Aggressivt jordegern ifm. vinterhi? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Eddie er lige godt 1 år og 4 måneder gammel og vi har haft ham i lidt over et år (ca. tal, jeg har ikke de præcise datoer). Da vi fik ham hjem var han i vinterhi og lå bare og sov det meste af tiden og der var ingen problemer med at få ham tam. Nu er han så begyndt at gå i vinterhi igen, selvom hans bur er i vores store lyse og varme stue. De sidste 14-21 dage har han lige så stille samlet mad og nogle dage har vi ikke set skyggen af ham, da han har ligget og sovet og det har heller ikke været noget problem. Søvnen har ligesom taget til og nu sover han ca 3 ud af 4 dage væk og de dage hvor han er vågen, vil han meget gerne ud og løbe lidt rundt i stuen. Men problemet er at han er blevet meget aggressiv? Han bider og overfalder mine (kvinde) hænder og han nægter simpelthen at hoppe ned af mig efter han har bidt - og han bider virkelig hårdt! Han har endnu ikke bidt min kæreste (mand).

Kan det have noget at gøre med at han er halvt i vinterhi? Og kan vi forvente at han bliver sig selv igen til foråret?

Hilsen en lettere fortvivlet jordegern-ejer. smiley

(FRABEDER MIG VENLIGST KOMMENTARER OM AT HAN HOLDES INDENDØRE. DET ER VORES VALG EFTER SAMTALE MED DYRLÆGE OG DYREPASSERE.)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aggressivt jordegern ifm. vinterhi?
Kommentér på:
Aggressivt jordegern ifm. vinterhi?

Annonce