Klub kaniner? Klub kaniner?
Hej alle dejlige mennesker på GG!
Jeg har siddet og tænket lidt over det at have kaniner i klubber. Jeg synes det er syndt for dyrene da deres ejer ikke behøves at kunne passe dem ordenligt. De er der ikke for deres skyld men de er der for børnenes skyld. Jeg synes godt man kan se på kaninerne hvem der har en god ejer og hvem der ikke har.Ejerne har også hele tiden muligheden for at sige dyret op. De kan også bare vælge ikke at komme til dyret når man ikke har lyst. Der sidder også kaniner uden nogen ejer som alle må kæle med. Også dem der ikke ved hvordan man opføre sig overfor et dyr. Jeg har selv en kanin i klubben, men den passer jeg ordenligt(synes jeg selv). Hun var den sureste og den INGEN gad nusse med og ingen kunne lide hende. Nu er hun så en af de sødeste overfor mig. Hun bider dog stadig nogle andre... Jeg passer også en anden kanin der er blevet sagt op fordi at hun bed. Hende er jeg igang med at gøre tam.
Hvad er jeres mening om det?
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
selvfølgelig skal børnene lære at behandle dyrene ordentligt, løfte under maven ikke i nakken osv, men det er jo de voksne ansatte der så svigter, for selve ideen om at lære børn at passe dyr er faktisk rigtig god....
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 4 Emner: 70 Svar: 478
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
nov 2012
Sorry det er jeg ked af!
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 12 Emner: 10 Svar: 220
Der ud over så SKULLE man også have min. en passer til den hvis man nu ikke kunne komme så var der altid en anden til den
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
nov 2012
Klub kaniner?