613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fritids klubber - Forsømte kaniner. Fritids klubber - Forsømte kaniner.

Her for lidt tid siden var jeg med en af mine veninder over på den fritds klub hvor hun går, da hun lige skulle hente noget.
Og det hun skulle hente var inde i kanin rummet.

Børnene der var der råbte og skreg, og det skal man jo ikke når der er kaniner, eller for den sags skyld andre dyr til stedet.

Vi blev så lige bedt om at give alle kaninerne mad og vand inden vi gik, og det gjorde vi jo self så, og så, så jeg en kanin der sad nede i hjørnet, og det så ud som om at det var den mest forsømte kanin, så jeg åbnede lige ind til den, og jeg kiggede lige lidt på den, og jeg så at dens øjne ikke var åbne, og det undrede mig lidt.

Inden vi gav dem mad var det også den kanin jeg blev ved med at kigge på, fordi den sad og gjorde nogle mærkelige ting. Den sad og trykte hovedt op af buret med lukkede øjne og det så temmelig mærkeligt ud.

Når ja, og så da jeg kiggede lidt grundigere på dens øjne så jeg så at de var ligesom limet sammen at gule klatter.
En fedtet gul linje inde i den øjne og rundt om havde så gjordt at dens øjne ikke kunne åbne sig.
Jeg sagde så til min veninde at den der kanin ikke havde det godt og vi blev så enige om at den var syg.

Dens øjne løb også i vand, og dens pels var ekstrmt pjusket og meget grim at se på.

Damen der gik rundt der inde kiggede også på kaninerne og jeg fandt så også ud af at hun arbejdede der, men kanin i hjørnet lagde hun slet ikke mærke til :O?
Hun kiggede ned på den, men gad hun undersøge den? NEJ?

Jeg kiggede så også rundt på de andre kakniner og mange af dem gik sammmen, og de havde meget små bure.
Men den lille kanin i hjørnet var i hvert fald den mest forsømte kanin jeg længe har set.!

Jeg syntes efter hånden der er mange fritids klubber der slet ikke passer deres arbejde som jo blandt andet er at passe dyrene, men det syntes jeg ikke lige frem de gjorde.

Er der ikke nogen der tager ud og tjekker sådanne klubber, og ser om alt er som det skal være?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fritids klubber - Forsømte kaniner.
Kommentér på:
Fritids klubber - Forsømte kaniner.

Annonce