Fritids klubber - Forsømte kaniner. Fritids klubber - Forsømte kaniner.
Her for lidt tid siden var jeg med en af mine veninder over på den fritds klub hvor hun går, da hun lige skulle hente noget.
Og det hun skulle hente var inde i kanin rummet.
Børnene der var der råbte og skreg, og det skal man jo ikke når der er kaniner, eller for den sags skyld andre dyr til stedet.
Vi blev så lige bedt om at give alle kaninerne mad og vand inden vi gik, og det gjorde vi jo self så, og så, så jeg en kanin der sad nede i hjørnet, og det så ud som om at det var den mest forsømte kanin, så jeg åbnede lige ind til den, og jeg kiggede lige lidt på den, og jeg så at dens øjne ikke var åbne, og det undrede mig lidt.
Inden vi gav dem mad var det også den kanin jeg blev ved med at kigge på, fordi den sad og gjorde nogle mærkelige ting. Den sad og trykte hovedt op af buret med lukkede øjne og det så temmelig mærkeligt ud.
Når ja, og så da jeg kiggede lidt grundigere på dens øjne så jeg så at de var ligesom limet sammen at gule klatter.
En fedtet gul linje inde i den øjne og rundt om havde så gjordt at dens øjne ikke kunne åbne sig.
Jeg sagde så til min veninde at den der kanin ikke havde det godt og vi blev så enige om at den var syg.
Dens øjne løb også i vand, og dens pels var ekstrmt pjusket og meget grim at se på.
Damen der gik rundt der inde kiggede også på kaninerne og jeg fandt så også ud af at hun arbejdede der, men kanin i hjørnet lagde hun slet ikke mærke til :O?
Hun kiggede ned på den, men gad hun undersøge den? NEJ?
Jeg kiggede så også rundt på de andre kakniner og mange af dem gik sammmen, og de havde meget små bure.
Men den lille kanin i hjørnet var i hvert fald den mest forsømte kanin jeg længe har set.!
Jeg syntes efter hånden der er mange fritids klubber der slet ikke passer deres arbejde som jo blandt andet er at passe dyrene, men det syntes jeg ikke lige frem de gjorde.
Er der ikke nogen der tager ud og tjekker sådanne klubber, og ser om alt er som det skal være?
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
(det er ikke sikkert at de gider, men det er da forsøget værd)
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 747
sep 2012
Følger: 149 Følgere: 298 Gnavere: 4 Emner: 128 Svar: 1.341
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 747
Har lige tænkt mig at snakke med hende igen, og så lige finde ud af noget
sep 2012
Følger: 149 Følgere: 298 Gnavere: 4 Emner: 128 Svar: 1.341
Fritids klubber - Forsømte kaniner.