{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Kanin bange for at være i sele... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hunkanin på de ca. 7 mdr, som jeg har prøvet at træne til at gå sele, men hun virker slet ikke tryg ved at gå i den. Hun har som regel intet imod at den bliver sat på, men jeg kan se at hun ikke er tryg ved at jeg går og holder fast i den anden ende, for hun prøver hele tiden at komme væk.. Og kommer hun udenfor, går hun helt i panik, og jeg kan bare se panikken i hende, så det har jeg kun prøvet et par gange.
Er der nogen der har nogle tips til hvad jeg kan prøve, eller burde jeg bare lade være med at sætte hende i den?

Desuden så undrer jeg mig en smule over hendes opførsel, for når hun er i sit bur, er hun nysgerrig, kælen og opmærksomhedskrævende, men på alle andre tidspunkter, er hun bare så bange og usikker, og jeg må slet ikke nærme mig hende - hvilken går det til noget af en jagt når hun skal tilbage i buret igen, og det er jo ikke sjovt for nogen af os.. smiley
Men det er kun nu hvor hun er kommet over i sit nye bur - i det gamle, som er noget større og som bliver brugt om sommeren, der er hun heller ikke vild med at jeg kommer tæt på hende. Nogen der ved hvorfor hun kan være sådan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin bange for at være i sele...
Kommentér på:
Kanin bange for at være i sele...

Annonce