759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

inde eller ude kanin inde eller ude kanin

Jeg har en kanin på 4,5 måneder og han er en inde-kanin men siden vi fik ham har han dagligt været ude på vores altan når vi har ham ude af buret. Jeg har lagt nogle liggeunderlag der hvor han primært ligger for det varmer. Jeg overvejer om han skal være ude-kanin i stedet for inde-kanin,. jeg vil selvfølgelig vente til næste år for at pelsen kan nå at blive tyk inden vinter.
Han kan være flere timer ude på altanen, vi har selvfølgelig døren åben så han selv kan vælge om han vil være inde eller ude.
Hvilken fordele synes du der er ved henholdsvis inde og ude kaniner

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inde eller ude kanin
  • #1   5. nov 2012 Nu har jeg min kanin på værelset, og kan derfor kun fortælle om min oplevelse med det smiley
    Men jeg synes det er hyggeligt med en kanin inde smiley Synes vi har et godt forhold, og det er jo ikke sådan, at jeg skal tage mig sammen til at gå ud til ham - heller ikke om vinteren - for han er jo der, hvor jeg primært befinder mig smiley
    På den anden side, så giver det lugtgener også ved regelmæssig burrensning, og det støver også en del mere, end hvis han ikke var herinde smiley
    Ville gerne kunne rykke ham ud, især også fordi jeg så kunne få endnu en kanin, men vi må ikke for boligselskabet her hvor jeg bor, fordi de mener at der vil komme for mange rotter(Til trods for et løfte om at feje og ordne på terrassen hver dag).
    Ville også gerne have ham ud, fordi det hvorom alt er nok er bedre for ham at stå ude smiley
    Men det er nu også hyggeligt at han er herinde, og jeg kender ham rigtig godt, fordi jeg kigger på ham nærmest hele tiden smiley

Kommentér på:
inde eller ude kanin

Annonce