inde eller ude kanin inde eller ude kanin
Jeg har en kanin på 4,5 måneder og han er en inde-kanin men siden vi fik ham har han dagligt været ude på vores altan når vi har ham ude af buret. Jeg har lagt nogle liggeunderlag der hvor han primært ligger for det varmer. Jeg overvejer om han skal være ude-kanin i stedet for inde-kanin,. jeg vil selvfølgelig vente til næste år for at pelsen kan nå at blive tyk inden vinter.
Han kan være flere timer ude på altanen, vi har selvfølgelig døren åben så han selv kan vælge om han vil være inde eller ude.
Hvilken fordele synes du der er ved henholdsvis inde og ude kaniner
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Men jeg synes det er hyggeligt med en kanin inde
På den anden side, så giver det lugtgener også ved regelmæssig burrensning, og det støver også en del mere, end hvis han ikke var herinde
Ville gerne kunne rykke ham ud, især også fordi jeg så kunne få endnu en kanin, men vi må ikke for boligselskabet her hvor jeg bor, fordi de mener at der vil komme for mange rotter(Til trods for et løfte om at feje og ordne på terrassen hver dag).
Ville også gerne have ham ud, fordi det hvorom alt er nok er bedre for ham at stå ude
Men det er nu også hyggeligt at han er herinde, og jeg kender ham rigtig godt, fordi jeg kigger på ham nærmest hele tiden
inde eller ude kanin