Ude eller Inde? {{forumTopicSubject}}
Er det bedst at have kaninerne ude eller inde?
Jeg er heldig at have 2 dejlige han kaniner (som ikke er kastreret.. Jeg skal senere bruge Jack til avl x].. wii ^^ )
De er inde kaniner og havde egenlig aldrig tænkt tanken at de kunne være ude kaniner.. o.o..
Jeg vil bare lige hører hvad der egenlig er bedst.. Jeg er for 2 uger siden flyttet til en plejefamilie.. der bor på en stor gård med et stort græs areal..
havde tænkt mig at bygge et udebur til dem, så de kunne gå ude om sommeren (adskilt selvfølgelig..) Jeg er lidt af en bygge mester.. hvis jeg selv skulle sige det.. x]
Men har også lige bestilt spilter nye XXL bure til dem begge .. O_O yea... såeh.. hjælp....
Hvis de evt. skulle stå ude i stalden, ville det kræve at jeg lettede måsen og gik ud af værelset, ud på gangen, ned af 20 trin til hall'en ud af døren.. ca. 40 skridt ud til stalden og endnu ca. 20 skridt til dér de kunne stå..
Og.. det er.. sådan set umuligt.. fordi jeg er teenager, jeg gider ikke, er pisse doven x] I know..
Vil stadig gerne hører hvad i synes er bedst :] kan måske ofre mig og få lidt motion med det renderi til og fra stalden x]
apr 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 212
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
feb 2011
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 24 Svar: 130
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
Min kanin er ude i vores 81 km 3 værelses lejlighed fra 13.30 når min datter kommer hjem og til 21.30. så plads aspektet kan man komme udenom også når man har inde kaniner
Det må være skønt at have kaniner ude hele sommeren, det ville jeg også gerne have min har dog en altan han kan boltre sig på men en have ville være optimalt, men min bekymring er om vinteren for jeg mener at have læst at man kun om vinteren må have en ude kanin inde i huset i max. 30 minutter ellers får den det alt for varmt pga. pelsen.
Jeg tænker at hvis man kun har 30 minutter til kvalitetstid det er da ikke så meget og hvis det er meget koldt udenfor hvor meget tid sætter i så ca. af til at være sammen med kaninen
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 43 Svar: 791
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Gnavere: 1 Emner: 13 Svar: 149
Men lige nu er de hjemme ved mommy fordi jeg først skal have de bure der.. x] mange tak anyways vil nok smide dem ud til foråret
Ude eller Inde?