{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  diarre
  • #1   7. okt 2012 en masse hø, og halv potion af piller og giv lidt havre gry i stedet for

• #2   7. okt 2012 måske finde ud af hvad den har fået det af....? lort på grønt kan give salmonella (har du plukket udenfor?), tandfejl kan give diarre fordi de så kun spiser det bløde mad og dropper stråfoder og tørfoder. Der er mange grunde til der kan opstå diarre, her er kun et par stykker... diarre er et symptom, ikke en diagnose;)

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #3   8. okt 2012 Er du sikker på at det er diarre og ikke blindtarmsafføringen?

• #4   8. okt 2012 Det er min første kanin og vi fik ham i 8 ugers alderen og nu er han 16 uger og jeg har aldrig hørt eller læst om blindtarmsafføring. Jeg har styr på blindtarmen hos mennesker da jeg er tidl. opvågningssygeplejerske , men vi mennesker har ikke blindtarmsafføring som et symptom givende tilstand

• #5   8. okt 2012 har du givet ham salat? min kanin får totalt diarre af iceberg fandt jeg ud af en dag han fik et lille nip da marsvinene fik nogle rester...

• #7   8. okt 2012 Vinnie: du kan SLET ikke sammenligne funktionen af blindtarmen hos os i forhold til kaniner.... alle veganere af natur (dvs fx heste, kaniner og marsvin) har en stor blindtarm som har en vigtig funktion i nedbrydningen af plantekost (ok ved ikke med køer, måske deres fire maver kompenserer i stedet?). Den har slet ikke så stor betydning for mennesker fordi vi spiser (og er designet til at spise!) en stor del kød, nødder og frugt. Blindtarmsafførningen er det kaninerne (og marsvinene) spiser igen og den er rig på vitaminer, vist især b-vitamin. Det er derfor vigtigt de spiser den igen.... kommer den ud uden at blive spist kan det være tegn på kræet har for meget mad til rådighed. Så skærer man ned på tørfoderet indtil dyret spiser dem i stedet for bare at lade dem ligge. Han får vel ikke fri adgang til tørfoder?

Simse har nogle rigtig gode billeder her (link fjernet) hvor du et stykke nede på siden (men læs endelig det hele først;)) kan se til venstre hvordan blindtarmsafføringen ser ud. Ligger der sådan noget skal der gives mindre tørfoder og mere hø indtil alle pøllerne ligner dem til højre...

Kommentér på:
diarre

Annonce