1.099 visninger
|
Oprettet:
Marsvin udenfor? {{forumTopicSubject}}
Min lillesøster har sit marsvin ude ved mine kaniner og har haft det hele sommeren, da det så var nemmere for mig at passe, for det gør hun ikke selv.
Mit spørgsmål er så bare om det er for koldt til det nu?
Og grunden til at der kun er en, er at den anden døde og mine forældre nægter at købe endnu en, som hun simpelthen ikke passer.
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Der skal være minimum 10 grader døgnet rundt der hvor marsvinet er. Hvis der ikke er det, så skal den flyttes ind et sted, hvor der er varmere.
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
apr 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 157 Svar: 642
Jeg blander mig desværre ikke i det mere, da min lillesøster er en lille hidsigprop og vil ikke sælge sit marsvin! Men hun passer det aldrig, og hvis jeg beder hende om at tage sig af det fodrer hun det og giver vand og går så indenfor igen.
De står ude i stalden, så ja den skal nok ind igen, da det er ved at blive for koldt for den så!
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
apr 2011
apr 2011
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Gnavere: 8 Emner: 88 Svar: 310
Dertil vil jeg sige at jeg har mine 3 piger stående ude på vores altan (bor på 3 sal)
Altanen er mere eller mindre lukket, de nederste vinduer er helt faste og lukkede og de øverste vinduer er nogle man kan skubbe til siden og åbne( alle sammen) så der kommer altid lidt luft ind, da den jo ikke er 100% lukket.
Men mine piger står derude hele året rundt. De står i hjørnet hvor der er læ og ingen træk, de har et stort hus med delte rum, og hele huset er isoleret.
derudover får de tæppe/lagen over hele buret/delvis buret, det kommer an på temperaturen derude..
Der blev koldt derude ved dem sidste år, men der er ikke frost inde ved dem, og så længe der ikke er det, lader jeg dem stå derude.. de får også godt med hø derinde.
Marsvin udenfor?