Kanin og kat?? Kanin og kat??
Hej med jer.
Vil i være søde at læse alt det jeg har skrevet så i har lidt baggrundsviden inden i svare.
Jeg har et lille spørgsmål da jeg har en mistanke om at min kanin har allergi overfor noget.
Hans nysen startede fra dag 1 jeg havde ham og har stået på i 3 måneder nu (siden 6/3-2010). Det skal lige siges at han har været til dyrlæge 2 gange nu og været i behandling, men det har ikke hjulpet. jeg har også prøvet med jævne mellemrum at skifte alt ud i hans bur, men uden resultat.
Da hans nysen startede mens der var sne over alt og minus grader, så tvivler jeg på at det kan være pollenallergi o.lign. Men sådan lyder mine spørgsmål.
Kan en kanin være allergisk overfor katte?
Er der andre ting kaniner kan være allergiske overfor?
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 15
Hvis du har mistanke om at han kan være allergisk overfor kat,så prøv at holde dem fra hinanden i feks 14 dage så burde der jo være en mulighed for at dens reaktion over det burde forsvinde.
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 89
Og har også prøvet at holde katten og kaninen fra hinandne men han nyser stadig sys jeg.. det er som om at han nyser mere når han bliver opstemt, altså når han er udenfor eller bare udenfor sit bur.. ? :s
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 15
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 89
Han får noget fra dyrlægen ? :s
Kanin og kat??