1.742 visninger
|
Oprettet:
Kat og kanin? {{forumTopicSubject}}
Hej GG ;D
Jeg skal have en ny lille kanin her til september, når vi flytter. Vi flytter sammen med min fars kæreste og hendes datter, og de har hver en kat. Dvs. at vi skal bo sammen med to katte, og så har jeg så fået lov til at få en kanin. Kaninen kommer til at stå udendørs, og er jo ikke under observering 24/7 - men min far arbejder hjemme, så selvfølgelig meget af tiden
Men kan katte og kaniner godt sammen? Eller vil de fleste katte se kaninen som et dyr der bare skal ædes?o:
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Gnavere: 6 Emner: 7 Svar: 346
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Gnavere: 2 Emner: 16 Svar: 220
en af mine kaniner løber tit fr i haven, hvor vores anden kat også var, kaninerne opsøger kattene hele tiden og løber efter dem, den kat slikkede min kanin men endte med at prøve at bide ham lige midt mellem skulderbladende. Jeg råbte nej, og der har ikke været noget siden, med den kat, og ellers hvis man lige kan se han har andre tanker, er det bar at sige "nej sorte" kattene er nemme at lære at omgås kaniner vil jeg mene, men mine kaniner elsker kattenes selskab
apr 2010
Følger: 40 Følgere: 36 Gnavere: 11 Emner: 10 Svar: 496
Min hankat som er en rigtigt dræber, ville forsøge at dræbe alle mine gnavere (og smådyr), undtaget kaninerne, dem har han respekt for..
Så tror ikke der vil være noget problem..
Held og lykke
apr 2010
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Gnavere: 1 Emner: 4 Svar: 20
Sjazz, ej rolig nu Haha, kunne aldrig finde på at slippe den løs med katte uden opsyn. Det er mere sådan mht. om de sådan vil se den som en mus der skal fanges osv. Men tak, nu er jeg mere rolig
apr 2010
Følger: 237 Følgere: 226 Gnavere: 5 Emner: 94 Svar: 649
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Gnavere: 1 Emner: 4 Svar: 20
apr 2010
Haha, det tænkte jeg nok
Kat og kanin?