{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.989 visninger | Oprettet:

En god kanin dyrlæge nær KBH {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en god dyrlæge nær kbh. Hvis nu uheldet er ude og Chuck skal til dyrlæg.

Jeg syntes jeg efterhånden har hørt en masse skrækhistorier om dyrlæger der ikke har nogen viden om kaniner og som giver fejl diagnose, som i sidste ende kan koste kaninen livet... Det vil jeg gerne undgå..

Priserne har ingen betydning, søger bare en dyrlæge der har god viden om kaniner, og ved hvad han/hun gør..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god kanin dyrlæge nær KBH
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #2   5. aug 2012 Bjarne Østergaard Rasmussen, der har Hårlev Dyreklinik er superdygtig til kaniner. Det er en af hans specialer.
    Og i Nordsjælland er der Pia Vaaben i Birkerød, mener jeg det er - hun skulle også være god.

Kaninasylets erfaring med Bjarne:
    Jeg kan sige, at vi har haft mange kaniner i narcose hos Bjarne - om det har været operative indgreb, røntgen, tandslibning eller andet, så er det bare godt hos ham.
    Han ved præcis hvad og hvor meget han skal give dem, og der har aldrig været komplikationer.
    Det mest almindelige er nok sterilisation, og der er han også bare dygtig - både til hanner og hunner.
    Og en anden god ting - han har altid vaccine mod myxomatose på lager.

Og Springers erfaring med Pia:
    Ja jeg kan kun anbefale Pia Vaaben i Birkerød, Nordsjælland. Hun har lagt hunde, katte, kaniner og sågar en dværghamster i narkose for os - vi har aldrig haft problemer. Hun er sød og ikke mindst meget kompetent, og så er hun ikke mange for at indrømme, hvis hun er i tvivl ang. diagnosticering, så hun kan ringe rundt til kollager før der medicineres.

Hun har netop flyttet sin klinik, og der er i samme anledning kommet en ny ung dyrlæge på klinikken.

(det var i 2011)

• #3   5. aug 2012 Okay.
    Er der sted hvor man kan læse om de to dyrlæger?
    Ved du det Simse?

• > Simse <

#4   5. aug 2012 Google deres navne smiley

• #5   5. aug 2012 Jeg tror jeg vil ringe til Bjarne og få en sundheds tjek til Chuck.
    Tak for det Simse, han lyder til at være det jeg søger :).

Også tak for dit svar Kaya& Misaki.
    Du må meget gerne sende mig navnet på din klinik smiley

• > Simse <

#6   5. aug 2012 Det lyder godt! smiley
    Han er p*sse god til kaniner, og så avler han tysk kæmper til udstilling, de er vildt smukke! Han ved stort set alt om kaniner uden at overdrive.

• #8   5. aug 2012 Jens Arnbjerg fra brøndby

• #9   5. aug 2012 Kan i muligvis også anbefale en god vagt dyrlæge eller dyrehospital?
    Jeg vil ikke bruge valby da min søster mistede sin kanin derover, fordi de ikke holde den ordenlig varm mens den vågnede op af narkossen.

• #10   5. aug 2012 Det er vel forskelligt hvilken dyrlæge der er på vagt i det givne område så der må man jo tage hvad der er eller ringe til et andet område og tror de dækker ret bredt. Og så er du nødt til at have en masse numre liggende hvis nu du ikke får fat i "den rigtige" så du kan ringe til andre..

• #11   6. aug 2012 Jeg bruger http://www.mobildyrlaege.dk/index.php på Frederiksberg. Den har døgn og weekendvagt. Jeg bor 30 sekunder derfra bogstavligtalt.

Jeg er super tilfreds med den og har altid brugt den. Både til marsvin, kanin og kat.
    Dyrlægen er også super flink. smiley

• #13   6. aug 2012 Rødovre centrums dyrehospital kan jeg anbefale. Og hold dig langt væk fra Københavns Dyrehospital, deres kanin"ekspert" burde slet ikke have kaniner mellem hænderne!

• #14   6. aug 2012 Jeg kan anbefale Køge Dyreklinik (Kåre) smiley

Kommentér på:
En god kanin dyrlæge nær KBH

Annonce