Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpe Admin Info gruppen
  • #1   18. jun 2012 Jeg finder det faktisk ikke rimeligt at det almindelige regelsæt ikke bare bliver fuldt opdateret. Det er IKKE brugervenligt at der står små obskure regler alle andre steder end det almindelige regelsæt.

• #2   18. jun 2012 Desuden så er det kun brugerbetingelserne man siger ja til, når man opretter en bruger herinde.

• #3   18. jun 2012 Jeg er enig med Sweet Leafs. Alle gældende regler BØR stå i de almene brugerbetingelser. Alt andet er ganske enkelt for åndssvagt.

• #4   18. jun 2012 Jeg er også enig.
    Det bør ikk ekun stå i brugerbetingelserne, det SKAL stå i brugerbetingelserne.
    Alt andet er ikke andet en hjemmestrikkede HA regler, som brugerne ikke har en ærlig chance for at gennemskue. Der er overhovedet ingen garanti for at det faktisk er regler (og det er jo set et par gange her inde, at der kommer regler op der inde, der i større eller mindre grad strider mod brugerbetingelserne)

• #5   18. jun 2012 NU er dette ikke en ny gruppe, og brugerbetingelserne er lavet gennerelt for alle gallerier

• #6   18. jun 2012 Det er teknisk set osse en god måde at sørge for at der ikke kommer nogen hjemmestrikkede findepåregler, som en eller anden HA bare 'synes' skal være der.

Når alt kommer til att, så er et kun og kun de officielle regler/brugerbetingelser som er gældende.

• #7   18. jun 2012 Det er da ligemeget om det er en ny eller en gammel gruppe.
    Hvad skulle gruppens alder have noget at gøre med noget?

Faktum er at det er skidedårlig stil at ikke sørge for at det nemt for brugerne at navigere rundt i reglerne. Og det kan IKKE betegnes som nemt hvis man ikke kan nøjes med at kigge ET sted for at finde reglerne.

Mor til katja, du kan ævlebævle alt det du vil... men du er helt ude i hampen med det argument der.

• #8   18. jun 2012 Teknisk set er reglerne ikke gældende medmindre man kan finde dem her http://www.gnavergalleri.dk/brugerbetingelser
    Hvis de er gemt væk i en eller anden gruppe, som ikke alle brugere rent faktisk er klar over eksistere, og hvor folk heller ikke nødvendigvis ser dem, så mener jeg ikke der er belæg for, at reglerne kan være gældende.

• #9   18. jun 2012 jeg anede ikke gruppen eksisterede... jeg har fået an advarsel herinde som jeg nægtede at tage til mig fordi den ikke stod i reglerne, men den må jo så stå et eller andet sted i den gruppe... men det blev jeg så ikke informeret om, fik bare at vide "ifølge reglerne så bla bla"... hvilket jeg valgte at bede pågældende stoppe..... HOV nu skal vi tale pænt her så jeg siger ikke mere;) men de der regler skal i hvert fald samles ET sted, eller evt to steder, men man skal skrive under på man har læst dem, ellers kan det ikke forventes man overholder dem når man ikke der eksisterede "ekstraregler"... og jeg gider i øvrigt ikke gennemlæse sådan en smøre (der er 3 sider bare med emneoverskrifter! gi mig et resume tak!) ...

• #10   18. jun 2012 Jeg har skrevet et mail til support.
    Jeg kan simpelthen ikke tro på at denne selvjustits er tilladt på GG.
    I brugerbetingelserne står der faktisk at HA'erne er almindelige brugere, der er her for at holde god ro og orden.
    Intet sted står der, at de frit kan ændre på reglerne som det nu måtte passe dem.

(Ja, jeg ved godt Bazoom dybest set er ligeglade, men det kunne stadig være rart med nogle svar)

• #11   18. jun 2012 Jeg følger kun dem som jeg har skrevet under på for at blive medlem og eventuelle nye regler som Big Admin har vedtaget. Færdig bum

Kommentér på:
Hjælpe Admin Info gruppen

Annonce