HA'er Info - Brug af markede {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Vi er selvfølgelig rigtig glade for at have jer med herinde, men jeg ser mig nødsaget til lidt at ridse hurtigt op hvordan man bruger markedet
<b>Kommentare i annoncer:</b>
hvis du ikke er intereseret, så lad være med at skrive. Hvis du har en kommentar, så kontakt brugeren ved at skrive på deres gnavers profil eller i en privat besked
At skrive i en annonce uden at være intereseret vil med føre 1 dags frysning første gang, 2. gang 2 dages frysning osv.
<b>Korrekt postning af annonce</b>
Nu er der lige blevet ryddet op i annoncerne, men i fremtiden bedes i selv lige holde øje med om i putter den under den rette kategori, er I i tvivl er i <b>altid</b> velkommen til at kontakte HA'erne
Jeg vil lige kort gennemgå kategorierne
Hamstere: Til køb og salg af hamstere
Kaniner: Til køb og salg af kaniner
Rotter: Til køb og salg af tamrotter (ikke ørkenrotter)
Mus: Til køb og salg af alm. (hus)mus (ikke zebramus og lign.)
Marsvin: Til køb og salg af marsvin
Diverse gnavere: Til køb og salg af de gnavere der ikke hører under de overstående kategorier
Tilbehør: Køb og salg af tilbehør til gnavere
Tegninger og Billeder: Det er her alle "jeg laver billeder" annoncerne hører til
Hvis der er nogne spørgsmål er i velkommen til at stille spørgsmål
Mvh
Tanja
Hjælpe Admin
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 19 Emner: 2 Svar: 8
Mus: Til køb og salg af alm. (hus)mus (ikke zebramus og lign.)
Diverse gnavere: Til køb og salg af de gnavere der ikke hører under de overstående kategorier
Hvordan kan det så være, at man ikke kan få lov til at oprette zebramus og lignende som "diverse gnaver", når man opretter sine dyr her? Jeg har selv to natalmus, som jeg har måtte oprette under kategorien "mus".
apr 2010
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 19 Emner: 2 Svar: 8
apr 2010
apr 2010
Du skal overholde reglerne på ligefod med alle andre, hvis du er utilfreds kan du jo kontakte Big Admin via kontakt og Ris/Ros..
apr 2010
Følger: 45 Følgere: 44 Gnavere: 5 Svar: 19
apr 2010
apr 2010
der er mange der er enige med mig i det.
og syntes ikke i andre hjælpe admins er så meget efter brugerne
apr 2010
inde på hestegalleri har jeg tit siddet og givet links til dobbelt annoncer, som HA'erne ikke har opdaget
HA'er Info - Brug af markede