{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig dårlig mave
  • #1   31. maj 2012 Jeg giver mine kaniner godt med hø. og havregryn. det siger min dyrlæge er det bedste ma kan gøre. Bare vær lidt obs de kan tage lidt ¨på af havregryn så der skal de ikke have så meget.

• #2   31. maj 2012 husk dyreart i overskriften

• #3   31. maj 2012 Mine væddere har tit lidt i starten med grønt, et par dage på ren hø og kogt vand, plejer at give ro igen, ellers findes der en ukrudt som skulle hjælpe, kan ikke huske navnet:O(
    mvh merete

• #4   31. maj 2012 Dårlig mave er mange ting, så lidt mere beskrivelse kunne være godt.
    Hvor gammel er kaninen m.m.
    Samt at du fortæller hvad der er blevet gjort.

• #5   31. maj 2012 Hun er 8 uger. Vi har lige fået hende. Hun får hø, vand og foderpiller (efter aftale med dyrelæge) Og så giver vi hende Zoolac. Men vi har nogen gange været nød til at vaske hende bag til, fordi det hele klumper fast bagi.

Nu ser vi det an til i morgen, ellers må vi lige have fat i dyrelægen igen. Men hun virker frisk hun drikker og spiser, og vasker sig og hun hopper også rundt.

• #6   31. maj 2012 har du talt med opdrætter om foderråd? går her ud fra hun ikke havde diarre da du købte hende, måske det kunne virke at vende tilbage til den fodring hun er vandt til og så være mere forsigtig med tilvænning til nyt foder/grønt fremover...?

• #7   31. maj 2012 God ide med zoolac.
    Jeg ville tage pillerne fra hende et par dage. Og så kun give hø, lidt tørt brød og så noget havregryn.
    Grønt ville jeg også holde hende helt fra, indtil maven er i orden. Og så kun give hende det i meget små portioner som tilvænning.

Kommentér på:
Stadig dårlig mave

Annonce