Meget dårlig mave *Kanin* {{forumTopicSubject}}
Min kanin Coco Chanel der er 12 uger cirka har desværre utrolig dårlig mave, har han haft siden fredag. Han har diarre, og vil hverken spise eller drikke medmindre man nærmest propper skålen op i hovedet på ham.
Jeg ringede til dyrehospitalet fredag aften der sagde vi skulle proppe fiberplex i ham her i weekenden, og så sørge for at han har adgang til hø hele tiden. Også tage ham til dyrelæge mandag hvis han ikke har fået det bedre
Og det har han altså ikke, hans pøller er lidt mere fast, men vil stadig hverken drikke eller spise ;S
Jeg tror desværre det er tænderne der måske kan være noget galt med, da han også har haft fråde om munden et par gange.
Han kommer selvfølgelig til dyrelæge imorgen. Men har i måske et par gode råd eller måske et bud på hvad der kan være galt?
Vi har hverken ændret på foderet eller mængden af grønt, så kan ikke lige se hvad der gået galt;/
Gider ikke høre negative ting, om vi ikke har haft ham afsted, vi har som sagt snakket med dyrehospitalet.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 10 Emner: 23 Svar: 586
Han får vand, fordi jeg nærmest tvinger det i ham.
maj 2013
Følger: 26 Følgere: 28 Emner: 18 Svar: 692
Og hvis han mangler væske så er agurk jo meget godt:/
Imens vi kørte til dyrehospitalet, med min søsters marsvin sagde de til os at vi skulle prøve at få noget agurk i ham fordi der er meget væske i:)
apr 2013
maj 2013
Fordi så kunne i evt sprøjte noget vand i ham:)
apr 2013
maj 2013
Meget dårlig mave *Kanin*