Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må unger hoppe? :-)
  • #1   17. apr 2012 Hopper med mine unger når de er ca 10 uger gamle :). Hvis det er nogen jeg har udefra, vil jeg først begynde når de har været hos mig i 3-4 dage smiley

• #2   17. apr 2012 Hvad med seletræning? smiley

• #3   17. apr 2012 Hov: Hvis det er nogen jeg har udefra, vil jeg først begynde når de har været hos mig i 3-4 dage smiley - med selen. Også plejer jeg at seletræne dem i ca 2 uger, før de skal hoppe smiley

• #4   17. apr 2012 Vil sige du må hoppe når den er færdig seletrænet... Og hvornår den er færdig, er meget forskelligt fra kanin til kanin smiley
    Har en kanin som det ca. har taget mig 2 uger, og så har jeg også en som jeg stadig arbejder videre på, og hun er 2 år smiley

• #5   18. apr 2012 Det er meget forskelligt og kommer an på den enkelte kanin.

Vi begynder seletræningen for alvor når de er ca. 10-12 uger, alt efter om det er unger vi selv har avlet eller nogen udefra. Det kommer også na på hvordan de er, og hvor store de er. Synes de skal have en hvis størrelse før man begynder træningen med dem.
    Samtidig skal de også have accepteret selen fuldstændig.

Hoptræningen er meget forskellige hvornår de begynder for alvor. De får som regel lov til at hoppe over nogen små spring, hvis de går hen i mod dem under deres seletræning.

Jeg har en, hvor jeg startede træningen sammen med hendes søskende, ved ca. 10 uger, men efter noget tid måtte de lægges på hylden, da hun slet ikke var klar. Hun blev først klar da hun var ca. 7-8 måeder

Kommentér på:
Hvornår må unger hoppe? :-)

Annonce