{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DMF og DMK
  • #1   22. jan 2012 DMK - Dansk MarsvineKlub har eksisteret siden 1984 og DMF- Dansk Marsvin Forening siden August 2011.

Jeg har altid været i DMK, og forbliver der.

• #2   22. jan 2012 Jeg forbliver også DMK'er.

• #3   22. jan 2012 Det må jo så være sælgeren af dyret's skyld g ikke klubbens skyld.

• #4   22. jan 2012 Er medlem af begge klubber. På den måde har jeg også mulighed for at mine købere til unger kan vælge hvor de vil have stamtavle fra hvis de ønsker stamtavle med deres nye kæledyr.

• #5   22. jan 2012 Har altid været i DMK og forbliver der.

• #6   22. jan 2012 Hvis man bestiller tavler i sin forening får man dem også.

Det er sandsynligvis derfor sælgeren der har snydt dig. Det kan man komme ud for alle steder. Så det var en meget underlig grund at give for hvilken forening man vælger men dig om det da...

• #7   22. jan 2012 Jeg er DMK'er og det vil jeg nok altid være.
    Men jeg udelukker ikke DMF og er også medlem af foreningen.
    Jeg er aktiv DMK-udstiller og håber også at prøve en DMF udstilling inden så længe.

• #8   22. jan 2012 Jeg er ikke støt over det det overhovedet. Hvordan DMF gør og ikke gør er jeg egentligt ligeglad med.

Men jeg ved trods alt så meget at der har været ventetid på tavler i DMF i deres opstart og jeg ved også at pt. ikke er vente tid på tavler mere i DMF.

Og enhver kan snyde folk for deres tavler hvis det er. Det er også set i DMK. Men det kan aldrig blive foreningens skyld at medlemmmerne snyder andre eller lign.

Det er ren og skær logik.

Men som jeg sagde jeg er revnende ligeglad.

• #9   22. jan 2012 jeg fare ikke op, så jeg behøver ingen slapper !!

• #10   22. jan 2012 der er individuelle forskelle på klubberne/foreningenre - og dem finder du bedst selv ved at læse regler og vedtægter begge steder. DMKs er på hjemmesiden, og det formoder jeg osse må være tilfældet med DMF.

Det kan hurtigt blive en 'munter' diskussion idet folk absolut ikke er enige.

For mit eget vedkommende, så er der flere årsager til at jeg er DMKer og ikke DMFer... men skal vi holde os til de neutrale grunde, så er jeg modstander af visse punkter i DMFs udstillingsreglement, som jeg finder sådan mindre hensigtsmæssige for dyrenes tarv.

• #11   22. jan 2012 Og om ikke andet, så skulle det ikke være første gang noget går tabt med posten! smiley

• #12   22. jan 2012 Jeg er DMK'er og vil nok altid være DMK'er.

Mht stamtavlerne, så har jeg siddet som stambogsregistrator i DMK siden August og har faktisk været ude for tilfælde, hvor folk skrev og undrede sig over, at de ikke havde fået stamtavlen på deres dyr de havde købt af en opdrætter og de havde ventet flere måneder og også fået at vide af opdrætteren, at det var fordi der var flere måneders ventetid på stamtavlerne i klubben... hvortil jeg så kunne fortælle, at opdrætteren slet ikke havde bestilt stamtavle på dyret endnu.
    Så der er faktisk en del opdrættere, der lægger skylden over på foreningen (og det er garanteret også gældende i DMF), selvom fejlen egentligt ligger hos dem selv...

• #13   22. jan 2012 Jeg er i DMK, men kunne godt tænke mig at blive medlem af DMF.

Ps til nogen af jer: der er ikke noget der hedder "og der forbliver jeg". Det hedder "og der bliver jeg". Det andet lyder kikset smiley

• #14   22. jan 2012 CS - Ikke relevant for tråden her, men lad være med at rette på noget du tydeligvis ikke har forstand på.

Betydning af ordet "forblive": "fortsat befinde sig i en bestemt tilstand, position el.lign."

Så jo, der er skam noget der hedder "der forbliver jeg", uanset om det i dine ører lyder kikset eller ej.

Kommentér på:
DMF og DMK

Annonce