{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  marsvin tam??
  • #1   12. dec 2011 Nogle marsvin gider bare ikke snakkes andre, andre skal have lang tid for at blive nussedyr.
    Har du prøvet at sidde med en godbid i hånden nede i buret og vente på den kommer og tager den??
    Det er en lang men god proces, da dyret så ikke opfatter hånden som farlig.

• #2   12. dec 2011 Bor Mumle alene?
    Ind imellem hjælper det faktisk med en burkammerat smiley

• #5   12. dec 2011 Lux rotter: ja den går alene.

men tak for det så må jeg prøve og se om det hjælper smiley

• #7   12. dec 2011 Marsvin får ofte mere "mod" når de har en burkammerat at gå med smiley

• #8   12. dec 2011 jeg har dæleme også kunnet mærke forskel på mine dyr, om de har haft en ven med, eller ej ^^

men når du har fået fundet den en ven, så vil jeg faktisk foreslå dig at være "hård". når de lige har vænnet sig til hinanden og buret.
    Jeg plejer fx ikke at have huse de kan gå ind i, kun noget de kan gå i skjul under (fx en hylde eller et håndklæde over den ene del af buret).
    Det har jeg valgt at gøre fordi at hvis marsvinet altid har en hule at gemme sig i, og altid gemmer sig i det, så opdager det aldrig at det ikke er farligt at der kommer noget hen til buret. "for der skete jo ikke noget fordi jeg gemte mig" smiley
    Og så stopper jeg tit op og lige snakket og aer dem kort, mens de er nede i buret, uden at tage dem op eller noget.

Det har resulteret i at Tess ikke løber, Enja først når jeg stikker hænderne ned i efter hende og Monjo løber, men kommer hen så snart jeg står stille og min hånd er i buret ^^ Men nu er Tess også den der har været her længst, og Monjo den nyeste smiley
    Men det har helt klart også hjulpet Monjo at tøserne går lige ved siden af ham (indtil imorgen! yay)

• #9   12. dec 2011 HeHe tak smiley så må jeg tage mig sammen til og købe en ven jeg har tænk på det så mange mange gange,men det bliver aldrig til noget. for i en dyrehandel kan jeg stort set ikke finde nogen marsvin der er de der 4-6 uger gammel. :)?

• #10   12. dec 2011 stine V - helt klart gå udenom dyrehandlere. Find hellere en ordentlig opdrætter. Der er du mere sikret bedre opvækst, og generelt et sundt dyr. smiley

• #11   12. dec 2011 Synes at du skal få hjælp herinde til at finde en avler i nærheden af dig :-)!

Kommentér på:
marsvin tam??

Annonce