883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Marsvin Marsvin

Hej alle derude smiley
Håber i kan hjælpe mig i min tvivl. Jeg har for en dag side anskaffet mig to søde mutter , to hunner. Den ene er frisk og løber rundt i buret, mens den anden virker lidt mere sløv men mere talende og ædende end den anden.

Jeg har haft den ude af buret for at se om den kunne gå, men den sidder bare bum stille som om at den ikke kan bevæge bagdelen.

Jeg ved at de skal vende sig til omgivelserne osv, men den måske "syge" er enormt tam og elsker at komme op, den giver ingen tegn på ubehag.
Jeg frygtede c vitamin mangel, og har derfor sørget for dette, men det ville undre mig meget da jeg har købt dem hos en anderkendt opdrætter.

det er muligt at den bare skal falde til, men frygter jo bare
at dem fejler noget.

de er begge 6 uger gamle.

håber i kan hjælpe !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin
  • #1   5. jan 2012 Det er de færreste marsvin der er helt vildt aktive smiley

• #2   5. jan 2012 har du prøvet at have noget guf med og holde det foran snuden på den, og så flytte den så den må strække sig for at nå? så plejer de at følge efter, i hvert fald hvis de får succes med nogle små bidder undervejs.

Mit bedste bud er at hun er nervøs smiley
    Hvis jeg sætter mine dyr ud et sted de ikke kender, sidder de også helt stille, evt højst kravler ind i et hjørne hvor der er mørkere.

ser øjnene ellers klare ud? og er pelsen fin og skinner?
    har hun slet ikke flyttet sig overhovedet i den tid du har haft hende hjemme?

• #3   5. jan 2012 De skal nok lige vende sig til det nye. Nogle marsvin tøer hurtigere op end andre.

Det skal nok komme.

• #4   6. jan 2012 Nogle dyr er længere tid om at falde til end andre smiley Så giv lidt tid - så skal det nok komme

Kommentér på:
Marsvin

Annonce