Lidt omkring det hele vedr. Mine kaniner!:-) Lidt omkring det hele vedr. Mine kaniner!:-)
Jeg undskylder meget at jeg opretter to indlæg lige efter hinanden, men havde lige tiden til at få spurgt om alt.
Jeg mangler en masse aktivitetsmuligheder til mine små pus, både i buret og i løbegården. Det skal gerne være billigt el. Gratis, da det jo snart er jul og der derfor ikke ligefrem er de store penge til alt andet.
Derudover skal jeg have sat mine kaniner ned i foder, da de er gået hen og har taget for meget på, og det kan ikke passe at de skal have så meget i foder. Jeg har ikke rigtig fået lavet det sådan at de kun får 1 dl endnu, da jeg synes de stadigvæk ser meget sultne ud, og de hungrer efter mere. Lige pt. Har de ikke hø inde ved sig 24/7 og det er en fejl fra min side af, det ved jeg godt. Hvordan laver jeg aller bedst en foderplan til dem?
Jeg tænkte også lidt på hvordan i aktivere jeres kaniner nu her når det er dårlig vejr også videre, går i ture, lukker dem ud og springer med dem selvom det regner, sner og der ligger sne?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Lidt omkring det hele vedr. Mine kaniner!:-)