Dårlig behandling. {{forumTopicSubject}}
Hej GG . Jeg har lige brug for at komme ud med noget håber i har forståelse for det, da det giver mening for mig at skrive det blandt andre Gnaver-folk som mig. Jeg går på en skole og der er en i min klasse som er *** irriterende og tror hun ved alt. Hun har 2 kaniner og 3-4 marsvin. Da jeg var til fødselsdag hos hende, lagde jeg mærke til at hendes marsvin var for tynde og hendes ene kanin"s øje havde en gammel skade, nemlig dens øje hang nærmest ud, og den hostede uafbrudt. Jeg prøvede virkelig at forklare hende at hun skulle tage til dyrlægen med dem. Næste dag i skolen kommer hun og siger at hun ikke har taget dem til dyrlægen da hendes forældre siger det er for dyrt! Og så bliver det derefter efterårsferie. Første skole-dag efter ferien, kommer hun og siger til mig : Ved du hvad? Et af mine marsvin og kanin døde! Jeg bliver vred og spørger : Er du slet ikke ked af det? Hun svare bare med et løft på skuldrene og siger : Nææh, ikke sådan rigtigt. Og så tænker jeg bare : OMG, og bliver helt vred. Jeg ignorere hende resten af dagen og spørger hun mig om noger siger jeg bare hurtigt okay eller ja. Da jeg kommer hjem begynder jeg at tudgræde, og havde lyst til at slå hende ihjel! Hun går jo og snakker om at hver gang hendes mor slår en myg ihjel går hun og holder sig for øjnene og bliver ked af det. Nu er 2 af hendes elskede kæledyr borte og hun er fløjtende ligeglad!! Jeg er virkelig virkelig vred og har aldrig nogensinde lyst til at snakke til hende igen! Tak fordi i læste det, jeg havde virkelig brug for at komme ud med det..
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
Maria : Ja håber virkelig også at de snart får fred eller bliver solgt..
aug 2011
aug 2011
aug 2011
Marie Saksager : Jeg er 11 år gammel men ja jeg skal vidst nok fået det sagt til hende.. Men hvordan skal jeg fortælle hende det?
aug 2011
jun 2010
Følgere: 28 Gnavere: 15 Emner: 28 Svar: 555
feb 2011
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 24 Svar: 130
Min bedste veninde startede med at have en kat, men så "glemte" de at de havde lukket den ud og så døde den og så fik de en hund og en kat mere og katten er løbet væk, så fik hun 3 hamster og de døde efter ½år
og så fik de en kat mere og det er mega synd ofr den fordi hun giver den tøj på og alt muligt og den kan bare ik li' det! Så fik hun for ca. 2 måneder siden 2 kaniner og hun springer allerede med dem 2 gange om ugen og lader dem bare løbe frit rundt i haven og de prøver hele tiden og stikke af og alt muligt og hun er ligeglad med at hunden er ved at spise dem! og der bliver kun gjort rent 1 gang hver anden uge!!!!:( Der er bre nogen som ikke forstår det med at dyr ogs har et liv!
feb 2011
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 24 Svar: 130
aug 2011
Så har jeg advaret hende.. (Hende som havde de 3 kaniner og 3-4 marsvin hvoraf 2 af dyrene døde) jeg sagde sådan her : Ved du godt at du har overtrådt Dyreværnsloven? Og ved du man kan anmelde dig så du får en kæmpe bøde? Hun siger : Øhh, hvad har jeg så overtrådt? Jeg svare : Ja du har overtrådt den ene lov muligvis flere som siger at at man skal give sine dyr den fornødne dyrlæge pleje. Hun siger så : Ja men jeg to altså også til dyrlæge med kaninen men først sagde de det blev 250 kr. bagefter sagde de 500 og så gad vi alså ikke. Jeg siger : Ja, det er da ligemeget du har stadig overtrådt loven?! Hun svare : Tjaa..
Jeg siger : ***** (hendes navn) det her er bare en advarsel! Næste gang du overtræder en dyreværnslov anmelder jeg dig det kan jeg godt fortælle! ¨
Nu har hun istedet anskaffet sig 2 ørkenrotter!
aug 2011
Dårlig behandling.