jamen altså!! Kanin jamen altså!! Kanin
er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind...
jeg sad og kiggede efter kanin på guloggratis, og falder over en som gives væk, kan så se at en som har skrevet på den er en jeg kender (gamle dage) han er skide ligeglad med sine dyr og ser dem kun som noget man kan tjene penge ved (hestehandler)
han gider ikke engang og bekymrer sig med at gå ud og snakke med sine dyr, de går bare en masse kaniner (både hanner og hunner) sammen i en almindelig hesteboks og til tider kommer der mad ind til dem....
så jeg skynder mig at skrive en privat besked til sælger om hvem den person er.. så jeg håber virkelig ikke at hun vælger og give den til ham..!!! men for pokker hvad kan jeg ellers gøre???? har selv tilbudt den et hjem...
og for det så ikke skal være løgn falder jeg lige over en anden annonce som er min gamle kanin (solgte ham for højst 2 måneder siden) til en avler som jeg gik ud fra havde tænkt sig at beholde ham (hvilket var hvad jeg fik afvide) men nej det var ikke hende. DET VAR EN HELT 3. EJER!!! så nu henter jeg ham hjem igen næste weekend!!
hvordan kan man syns det er okay??? er simpelthen så gal!!
apr 2010
Følger: 43 Følgere: 111 Gnavere: 4 Svar: 539
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Gnavere: 1 Emner: 23 Svar: 121
apr 2010
Følger: 43 Følgere: 111 Gnavere: 4 Svar: 539
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Gnavere: 1 Emner: 23 Svar: 121
jamen altså!! Kanin