Lokalforeninger/DK *kanin* {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Pyyyha, så fik vi flyttet. Det var ikke helt planlagt, og noget akut. Kaninerne har det fint, dog er jeg lettere træt af, at jeg nu ikke længere har en decideret stald til dem længere
Nå.. Jamen altså - hvordan er det så lige det forholder sig med lokalforeningerne indenfor DK?
Jeg er flyttet fra Gram til Kolding (Vamdrup), og hører jo dermed faktisk inder Vejles lokalforening. Kan jeg forblive i den forening jeg er i nu (Haderslev kaninavlerforening), eller SKAL jeg skifte til Vejles?
Er rigtigt glad for den forening jeg er medlem af nu nemlig. Har villet ringe og spørge min nuværende formand, men han tager ikke lige telefonen
Hvad siger i, folkens?
jul 2011
Følger: 85 Følgere: 105 Gnavere: 7 Emner: 16 Svar: 297
Følger: 39 Følgere: 202 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 423
mar 2014
Følger: 7 Følgere: 7 Gnavere: 7 Emner: 6 Svar: 120
apr 2010
Følger: 103 Følgere: 107 Gnavere: 11 Emner: 55 Svar: 611
apr 2010
Jeg er rigtig glad for at læse du er glad for at være her
mar 2014
Tænkte nok at han var på arbejde, og det er også helt okay. Plejer faktisk at sende SMS'er til ham, da jeg er på barsel og har tendens til at glemme at andre kan finde på at være på arbejde
Jeg er rigtigt glad for foreningen. Har ikke haft med ret mange andre end Per at gøre endnu, men blev simpelthen så ulykkelig ved tanken om at jeg nu måske skulle skifte til Vejles lokalforening.
- er så på lige fod også lige så lykkelig, nu hvor jeg ved at det ligger i mine hænder hvor jeg er medlem.
Jeg ser frem til at kigge lidt med på sommerudstillingen, for så at deltage med en stamme hollændere på vinterudstillingen. Tænkte at det lige var tidligt nok at tilmelde sig til sommerudstillingen, eftersom jeg har termin D. 13 august, og lige skal "lære at være forælder" først (eller som minimum vænne mig til at være mor).
apr 2010
Uha 13 August det er da ikke længe til, det bliver da spændende!
mar 2014
mar 2014
Lokalforeninger/DK *kanin*